Feladatok:

Saját csapatunkba keresünk Bérügyi ügyintéző kolllgát!

  • Bérszámfejtéshez kapcsolódó adminisztráció lebonyolítása

  • Munkavállalói bérek, juttatások, és adók kiszámítása, nyilvántartása

  • Havi és éves zárási feladatok végrehajtása

  • Kapcsolattartás a hatóságokkal (NAV, TB, nyugdíjpénztár stb.)

  • Adóbevallások ellenőrzése

  • Riportok, kimutatások és statisztikák készítése a bérszámfejtési adatokból

  • Középfokú végzettség (pénzügyi/gazdasági területen előny)

  • Legalább 1-2 éves tapasztalat bérszámfejtésben és bérügyi adminisztrációban

  • Naprakész ismeretek a munkajog és adózási szabályok terén

  • Kiváló Excel-tudás, és bérszámfejtési rendszerek (pl. BaBér) ismerete

  • Precizitás, önállóság, megbízhatóság

  • Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség

Munkavégzés helye:

Debrecen

Munkavégzés helye

Debrecen

Jelentkezem az állásra ›