Feladatok:
Saját csapatunkba keresünk Bérügyi ügyintéző kolllgát!
Bérszámfejtéshez kapcsolódó adminisztráció lebonyolítása
Munkavállalói bérek, juttatások, és adók kiszámítása, nyilvántartása
Havi és éves zárási feladatok végrehajtása
Kapcsolattartás a hatóságokkal (NAV, TB, nyugdíjpénztár stb.)
Adóbevallások ellenőrzése
Riportok, kimutatások és statisztikák készítése a bérszámfejtési adatokból
Középfokú végzettség (pénzügyi/gazdasági területen előny)
Legalább 1-2 éves tapasztalat bérszámfejtésben és bérügyi adminisztrációban
Naprakész ismeretek a munkajog és adózási szabályok terén
Kiváló Excel-tudás, és bérszámfejtési rendszerek (pl. BaBér) ismerete
Precizitás, önállóság, megbízhatóság
Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Debrecen