Mind-Diák Szövetkezet

Az RTL Magyarország az ország egyik legnagyobb, jelenleg piacvezető médiacége. A Magyar RTL Televízió Zrt. (röviden M-RTL Zrt.) Magyarországon bejegyzett társaság, amely a luxemburgi RTL Group konszern tulajdonában van.

Feladatok:

  • Részt veszel az RTL+ streaming platformhoz kapcsolódó digitális kampányok (Google Ads, Facebook Ads) menedzselésében olyan ikonikus exkluzív tartalmak mentén, mint a Bajnokok Ligája vagy a Való Világ
  • Riportok és elemzések készítésével támogatod a kampányok kiértékelését, így első kézből tanulhatod meg mit jelent az adat alapú gondolkodás
  • Részt veszel a digitális kampányok szövegírásában és optimalizálásában
  • Munkád során monitorozod majd a versenytársakat, így képet kapsz a hazai streaming piacon jelen levő digitális marketing trendekről
  • Számos marketing eszközt és platformot fogsz használni (pl. Google Analytics), ami piacképes tudást biztosít számodra

Elvárások:

  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Erős érdeklődés a digitális marketing iránt, marketing szakirányú tanulmányok
  • Digitális marketing eszközök ismerete (Facebook, Google)
  • Alapfokú érdeklődés a sport marketing és labdarúgás iránt
  • Alapvető analitikai szemlélet és affinitás az adatok elemzéséhez
  • Középfokú angol nyelvtudás

Munkaidő

  • Heti min. 25-30 óra vállalása 
  • Beosztás 1 hónapra előre egyeztetve

Amit kínálunk

  • Bruttó 1900 Ft/óra bérezés
  • Betanulás után home office lehetőség 
  • Hosszú távú diákmunka-lehetőség
  • Gyakorlati tapasztalat a digitális marketing területén
  • Fejlődési lehetőség egy profi csapatban
  • Folyamatos szakmai támogatás és mentorálás

Munkavégzés helye:

Budapest XXII.

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›