Az RTL Magyarország az ország egyik legnagyobb, jelenleg piacvezető médiacége. A Magyar RTL Televízió Zrt. (röviden M-RTL Zrt.) Magyarországon bejegyzett társaság, amely a luxemburgi RTL Group konszern tulajdonában van.
Feladatok:
- Részt veszel az RTL+ streaming platformhoz kapcsolódó digitális kampányok (Google Ads, Facebook Ads) menedzselésében olyan ikonikus exkluzív tartalmak mentén, mint a Bajnokok Ligája vagy a Való Világ
- Riportok és elemzések készítésével támogatod a kampányok kiértékelését, így első kézből tanulhatod meg mit jelent az adat alapú gondolkodás
- Részt veszel a digitális kampányok szövegírásában és optimalizálásában
- Munkád során monitorozod majd a versenytársakat, így képet kapsz a hazai streaming piacon jelen levő digitális marketing trendekről
- Számos marketing eszközt és platformot fogsz használni (pl. Google Analytics), ami piacképes tudást biztosít számodra
Elvárások:
- Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
- Erős érdeklődés a digitális marketing iránt, marketing szakirányú tanulmányok
- Digitális marketing eszközök ismerete (Facebook, Google)
- Alapfokú érdeklődés a sport marketing és labdarúgás iránt
- Alapvető analitikai szemlélet és affinitás az adatok elemzéséhez
- Középfokú angol nyelvtudás
Munkaidő
- Heti min. 25-30 óra vállalása
- Beosztás 1 hónapra előre egyeztetve
Amit kínálunk
- Bruttó 1900 Ft/óra bérezés
- Betanulás után home office lehetőség
- Hosszú távú diákmunka-lehetőség
- Gyakorlati tapasztalat a digitális marketing területén
- Fejlődési lehetőség egy profi csapatban
- Folyamatos szakmai támogatás és mentorálás
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest