Feladatok:
Bejövő és kimenő postázás kezelése.
Fogadások és beérkező hívások kezelése.
Hivatalos adminisztrációs feladatok, például jelenléti ívek, szabadságok, céges autók dokumentációja.
Munkavédelmi és képzési dokumentumok rendszerezése.
Ideiglenes munkavállalókkal kapcsolatos dokumentáció kezelése.
Orvosi vizsgálatokkal kapcsolatos iratok rendszerezése.
Irodai adminisztrációs feladatok, például ruházati és irodaszerek rendelése.
Menedzsment ülések szervezése.
Kisebb pénzügyi tranzakciók kezelése.
A telephelyvezető napi tevékenységeinek támogatása.
Elvárások:
Munkatapasztalat üzem- vagy irodai adminisztráció területén.
MS Office ismeretek.
Kiváló szervezési és tervezési készségek.
Problémamegoldó képesség és egyértelmű kommunikáció.
Csapatmunka és rugalmasság.
Kiváló írásbeli és szóbeli magyar, valamint angol és/vagy német nyelvtudás.
Gazdasági végzettség vagy hasonló területen szerzett diploma előnyt jelent.
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Kecskemét