Feladatok:

  • Bejövő és kimenő postázás kezelése.

  • Fogadások és beérkező hívások kezelése.

  • Hivatalos adminisztrációs feladatok, például jelenléti ívek, szabadságok, céges autók dokumentációja.

  • Munkavédelmi és képzési dokumentumok rendszerezése.

  • Ideiglenes munkavállalókkal kapcsolatos dokumentáció kezelése.

  • Orvosi vizsgálatokkal kapcsolatos iratok rendszerezése.

  • Irodai adminisztrációs feladatok, például ruházati és irodaszerek rendelése.

  • Menedzsment ülések szervezése.

  • Kisebb pénzügyi tranzakciók kezelése.

  • A telephelyvezető napi tevékenységeinek támogatása.

Elvárások:

  • Munkatapasztalat üzem- vagy irodai adminisztráció területén.

  • MS Office ismeretek.

  • Kiváló szervezési és tervezési készségek.

  • Problémamegoldó képesség és egyértelmű kommunikáció.

  • Csapatmunka és rugalmasság.

  • Kiváló írásbeli és szóbeli magyar, valamint angol és/vagy német nyelvtudás.

  • Gazdasági végzettség vagy hasonló területen szerzett diploma előnyt jelent.

Munkavégzés helye:

Kecskemét

Munkavégzés helye

Kecskemét

Jelentkezem az állásra ›