Randstad Hungary Kft.
1134 Budapest
Dózsa György út 146-148.
A. ép. 3. em.
www.randstad.hu

Adminisztrációs és Projekt Asszisztens - 4 órában!

Partnerünk egy szakmai, non-profit alapítvány, amely összekapcsolja és támogatja a Business Services iparág vezetőit. Céljuk, hogy elősegítsék a szektor szakembereinek az együttműködését, és hozzájáruljanak az iparág növekedéséhez közös tapasztalatok és bevált gyakorlatok megosztásával.

Miért csatlakozz hozzájuk?

Ez a pozíció izgalmas lehetőség lehet akár szülőknek és diákoknak is, mivel teljesen otthonról végezhető, rugalmas munkaidővel. Kiemelt figyelmet fordítanak a munka és magánélet egyensúlyára, és olyan támogató környezetet biztosítanak, amely rugalmasan alkalmazkodik az igényekhez.

Feladatok

Ügyfelünk csapatába keresünk egy Adminisztrációs és Projekt Asszisztenst, aki a napi adminisztratív feladatok ellátása mellett részt vesz majd a céges rendezvények megszervezésében is. A munkakör fontos része lesz a folyamatos kapcsolattartás a tagok, partnerek és az iroda között, biztosítva a gördülékeny együttműködést.

Főbb feladatok:

  • Adminisztratív feladatok és rendezvények támogatása.
  • Kapcsolattartás a partnerekkel (pl. könyvelés, PR)
  • Ügyféladatbázis kezelése.
  • Pénzügyi adminisztráció, számlázás.
  • Találkozók és események szervezése, részvétel és utókövetése

Elvárások

Amit Keresünk:

  • Kiváló szervező- és kommunikációs készségek.
  • Előny az adminisztrációs és rendezvényszervezési tapasztalat.
  • Előny a BSS szektorban szerzett tapasztalat.
  • Angol és magyar nyelvtudás.

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›