Randstad Hungary Kft.
1134 Budapest
Dózsa György út 146-148.
A. ép. 3. em.
www.randstad.hu
Adminisztrációs és Projekt Asszisztens - 4 órában!
Partnerünk egy szakmai, non-profit alapítvány, amely összekapcsolja és támogatja a Business Services iparág vezetőit. Céljuk, hogy elősegítsék a szektor szakembereinek az együttműködését, és hozzájáruljanak az iparág növekedéséhez közös tapasztalatok és bevált gyakorlatok megosztásával.
Miért csatlakozz hozzájuk?
Ez a pozíció izgalmas lehetőség lehet akár szülőknek és diákoknak is, mivel teljesen otthonról végezhető, rugalmas munkaidővel. Kiemelt figyelmet fordítanak a munka és magánélet egyensúlyára, és olyan támogató környezetet biztosítanak, amely rugalmasan alkalmazkodik az igényekhez.
Feladatok
Ügyfelünk csapatába keresünk egy Adminisztrációs és Projekt Asszisztenst, aki a napi adminisztratív feladatok ellátása mellett részt vesz majd a céges rendezvények megszervezésében is. A munkakör fontos része lesz a folyamatos kapcsolattartás a tagok, partnerek és az iroda között, biztosítva a gördülékeny együttműködést.
Főbb feladatok:
- Adminisztratív feladatok és rendezvények támogatása.
- Kapcsolattartás a partnerekkel (pl. könyvelés, PR)
- Ügyféladatbázis kezelése.
- Pénzügyi adminisztráció, számlázás.
- Találkozók és események szervezése, részvétel és utókövetése
Elvárások
Amit Keresünk:
- Kiváló szervező- és kommunikációs készségek.
- Előny az adminisztrációs és rendezvényszervezési tapasztalat.
- Előny a BSS szektorban szerzett tapasztalat.
- Angol és magyar nyelvtudás.
Munkavégzés helye
Budapest