Partnercégünk nemzetközi szinten piacvezető gyümölcs- és zöldségnemesítő vállalat, mely büszke rá, hogy több mint 100 ország termelőinek szállít vetőmagokat. A cég több, mint 30 országban található meg és közel 4000 munkatárssal dolgozik világszerte, Magyarországon pedig már majdnem 40 éves múltra tekint vissza.
Feladatok:
- a vállalat CRM rendszerében adatok ellenőrzése, pl. címek, telefonszámok, e-mail címek helyes formátuma
- adatok bevitele, rögzítése a rendszerbe
- hiányzó adatok esetén egyetetés az ügyféllel, főként telefonon
- scannelés
- iratanyag lefűzése
- egyéb adminisztratív segítségnyújtás
Elvárások:
- nappali tagozatos, aktív vagy passzív tanulói / hallgatói jogviszony
- MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete, főleg az Excel ismerete
- középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban is
- jó kommunikációs készség
Munkaidő
- hétfőtől péntekig 8:00-16:00, heti 20 órában
Amit kínálunk
- bruttó 2000 Ft/óra diákbér
- amíg nem vagy 25 éves SZJA mentességre lehetsz jogosult, így a nettó órabéred is 2000 Ft lesz
- rugalmas, órarendhez igazodó beosztás
- hosszú távú diákmunka-lehetőség
- jól megközelíthető munkahely
Előnyök:
- korábbi adminisztrációs tapasztalat
- korábbi adminisztrációs tapasztalat
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest