Szeretnél gyakorlatot szerezni multinacionális környezetben? Érdekel a minőségirányítás és a dokumentációkezelés? Szívesen használod a MS SharePoint site-ot vagy érzel magadban kihívást megtanulni és szerkeszteni, valamint tartalommal feltölteni? Szívesen segítenéd az ágazat vezetőit munkáddal emellett pedig lelkiismeretes és precíz vagy?
Téged keresünk, ha még legalább 1 évig aktív hallgatói jogviszonyod van, és szeretnél új kollégánk lenni! Az adminisztratív feladatok mellé számos, izgalmas kreatív projekt is társul, ahol professzionális segítség mellett megtanulhatsz önállóan dolgozni és kiváló problémamegoldó képességre is szert tehetsz. Csatlakozz csapatunkhoz, és indítsd be karriered még ma!
Feladatok:
- Vezetők támogatása különböző operatív, adminisztratív és reprezentációs tevékenységek elvégzésében
- Adminisztratív és dokumentációs feladatok ellátása, folyamatok nyomon követése
- Kimutatások, statisztikák, prezentációk készítése
- Számlákkal és teljesítési igazolásokkal kapcsolatos teendők intézése
- Írásbeli és szóbeli kapcsolattartás a kollégákkal
- Üzleti utak, tréningek, megbeszélések szervezése, tárgyalók foglalása, időpontok egyeztetése
- Fordítási feladatok angol és német nyelven
- Csapatépítő programok szervezése
- A belső HR adatbázisok és könyvelési rendszerek adatainak naprakészen tartása
Qualifications
- Nappali tagozatos, aktív hallgatói jogviszony (25 év alatti passzív is lehet)
- Hatékony időbeosztás
- 2-3 hónap irodai munkatapasztalat
- Microsoft Office vagy hasonló program ismerete (e-mailezés, naptár használata)
- MS Word, PowerPoint, Excel középfokú ismerete
- Magabiztos angol és német nyelvtudás
- Precizitás
- Heti 25-30 óra elvállalása
Előnyök:
- Excel macro programozás
- Fejlődésorientált gondolkodásmód
- Jó problémamegoldó képesség
- Megoldásorientált szemléletmód
- Határozottság és hatékonyság az ügyfélkezelésben
* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest