Több mint 30 éves múlttal rendelkező budapesti Kft. titkársági illetve Tb és bérszámfejtés adminisztratív feladatainak részmunkaidőben történő ellátására munkatársát keresi.

Feladatok:

  • Általános titkársági és adminisztratív feladatok ellátása
  • Irodai eszközök rendelése
  • Szabadságnyilvántartás, vezetés
  • Jelenléti ívek ellenőrzése
  • Postai feladatok ellátása

Elvárások:

  • Magabiztos felhasználó szintű számítógépes ismeretek, Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) programok használatában való jártasság
  • Önálló, felelősség teljes, precíz munkavégzés
  • Képes a szoros időbeosztás betartására és a szervezett, magas színvonalú „multi tasker”, munkavégzésre

Előnyök:

  • Tb és bérszámfejtési alapismeretek és vagy gyakorlat
  • Titkársági feladatokban való jártasság

Ajánlatunk:

  • fiatalos – lendületes csapatban végzett munka,
  • bejelentett állás,
  • biztos korrekt jövedelem.

Munkavégzés helye:

Budapest XVII. kerület

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›