A magyar biztosításközvetítői piac egyik meghatározó szereplője megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:
Feladatok:
Biztosítási szerződésekkel kapcsolatos adminisztráció és ügyvitel, Ügyféllevelek megválaszolása, Ügyfelek visszahívása adatbekérés, hibakezelés, tájékoztatás céljából, Biztosítókkal való folyamatos kapcsolattartás
Elvárások:
Legalább középfokú végzettség, Kiváló kommunikációs képesség, Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, Megbízhatóság, precizitás, Csapatban történő munkavégzésre való alkalmasság, Céltudatos, terhelhető személyiség
Előnyök:
Biztosítási (pénzügyi szolgáltatói) területen szerzett tapasztalat, Haladó szintű Excel ismeret
Ajánlatunk:
Teljes munkaidős alkalmazotti munkaviszony határozatlan idejű szerződéssel, Cafeteria, Barátságos, fiatalos, dinamikus munkakörnyezet, Betanulási idő után hibrid munkarend választható (3 nap irodai, 2 nap home office), Folyamatos fejlődési lehetőségBiztosítási (pénzügyi szolgáltatói) területen szerzett tapasztalat, Haladó szintű Excel ismeret
Munkavégzés helye:
Budaörs
Munkavégzés helye
Budaörs
Jelentkezem az állásra ›
Az oldalon történő látogatás során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat.