A magyar biztosításközvetítői piac egyik meghatározó szereplője megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

Feladatok:

Biztosítási szerződésekkel kapcsolatos adminisztráció és ügyvitel, Ügyféllevelek megválaszolása, Ügyfelek visszahívása adatbekérés, hibakezelés, tájékoztatás céljából, Biztosítókkal való folyamatos kapcsolattartás

Elvárások:

Legalább középfokú végzettség, Kiváló kommunikációs képesség, Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, Megbízhatóság, precizitás, Csapatban történő munkavégzésre való alkalmasság, Céltudatos, terhelhető személyiség

Előnyök:

Biztosítási (pénzügyi szolgáltatói) területen szerzett tapasztalat, Haladó szintű Excel ismeret

Ajánlatunk:

Teljes munkaidős alkalmazotti munkaviszony határozatlan idejű szerződéssel, Cafeteria, Barátságos, fiatalos, dinamikus munkakörnyezet, Betanulási idő után hibrid munkarend választható (3 nap irodai, 2 nap home office), Folyamatos fejlődési lehetőség
Biztosítási (pénzügyi szolgáltatói) területen szerzett tapasztalat, Haladó szintű Excel ismeret

Munkavégzés helye:

Budaörs

Munkavégzés helye

Budaörs

Jelentkezem az állásra ›