Új kollégát keresünk, aki asszisztensként erősítené meglévő csapatunkat részmunkaidőben, napi 4 órában.

Feladatod lesz az üzemeltetési kollégák munkájának segítése, az adminisztráció ellátása.

Bővebben arról, miben számítunk majd rád:

  • Üzemeltetés háttértámogatása
  • Adminisztráció naprakész vezetése
  • Papír alapú dokumentumok rendszerezése, lefűzése
  • Árajánlatok, megrendelések, szerződések készítése, partnerek felé továbbítása
  • Egyéb ad-hoc jellegű adminisztratív feladatok ellátása.

Fontos, hogy:

  • Felhasználói szinten, magabiztosan kezeled a MS Excel és Word programokat
  • Legyen 2-3 év irodai gyakorlatod az adminisztráció területén

Örülünk, ha van:

  • Középfokú végzettséged
  • Képes vagy önállóan és csapatban is dolgozni
  • Török nyelvtudásod van szóban (előny, de nem feltétel)

Amit kínálunk

  • Barátságos irodai hangulat
  • Könnyen megközelíthető iroda
  • Ingyenes parkolás, kerékpártároló
  • Ingyen kávé, ásványvíz

Munkavégzés helye

  • 1076 Budapest, Garay tér 20. (Garay Center)

Jelentkezés módja

Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzod várjuk, bérigény megjelöléssel.

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›