Feladatok:

Leendő kollégánk feladatai a következők lesznek:
  • a Társaság üdülőiben történő üdültetés lebonyolítása, koordinálása;
  • jóléti juttatások igénybevételével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátás;
  • a társasági rendezvényszervezéssel összefüggő feladatok lebonyolítása;
  • foglalkozás- egészségügyi és fogorvosi ellátással kapcsolatos ügyintézés;
  • munkavállalók segítése a jóléti juttatások igénybevételével kapcsolatban;
  • a szervezeti egység szakmai tevékenységével összefüggő adminisztratív feladatok ellátása;
  • nyilvántartások kezelése és dokumentációk rendszerezése;
  • beérkező és kimenő levelek iktatása, továbbítása, ügyintézése;
  • az adminisztrátorok által elkészített bérszámfejtési dokumentumok havonta történő ellenőrzése.

Elvárások:

Számunkra az ideális jelölt:
  • legalább középfokú végzettséggel rendelkezik;
  • jártas a word és excel programok használatában;
  • precíz, hatékony, felelősségteljes munkavégzés jellemzi;
  • dinamikus, terhelhető, megbízható személyiség;
  • jó kommunikációs és szervező készséggel bír;
  • elhivatottság, segítőkészség, szolgáltatói szemlélet és monotonitástűrés jellemzi;
  • mind csapatmunkára, mind önálló munkavégzésre képes.

Előnyök:

A pályázatok elbírálásánál előnyt jelent: · hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.

Ajánlatunk:

  • hosszú távú munkalehetőség egy stabil nagyvállalatnál,
  • SZÉP kártya és jóléti juttatások,
  • önálló munkavégzés.

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›