Feladatok:
A szükséges alapanyagok, eszközök és szolgáltatások kül – és belföldi beszerzése
Anyagszükségletek folyamatos nyomon követése
Kapcsolattartás a beszállítókkal, árajánlatok kérése, szerződések előkészítése
A beszerzési költségek optimalizálása, a lehető legjobb ár – érték arány elérése
Az áruk betárolása, kitárolása, raktári nyilvántartások vezetése, készletek ellenőrzése és karbantartása
Az áruk minőségének ellenőrzése, selejtezése, visszáruk kezelése
Az áruk összekészítése, csomagolása, címkézése, szállítási dokumentumok előkészítése
Raktári dokumentáció kezelése, nyilvántartások vezetése, leltár készítésben való közreműködés
Raktárkészlet folyamatos ellenőrzése
Elvárások:
Minimum középfokú végzettség
Beszerzési és raktárkezelési tapasztalat
Folyékony angol nyelvtudás
Konstruktív problémamegoldó képesség
Szabálykövető magatartás
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Svédország