Feladatok:

  • A szükséges alapanyagok, eszközök és szolgáltatások kül – és belföldi beszerzése

  • Anyagszükségletek folyamatos nyomon követése

  • Kapcsolattartás a beszállítókkal, árajánlatok kérése, szerződések előkészítése

  • A beszerzési költségek optimalizálása, a lehető legjobb ár – érték arány elérése

  • Az áruk betárolása, kitárolása, raktári nyilvántartások vezetése, készletek ellenőrzése és karbantartása

  • Az áruk minőségének ellenőrzése, selejtezése, visszáruk kezelése

  • Az áruk összekészítése, csomagolása, címkézése, szállítási dokumentumok előkészítése

  • Raktári dokumentáció kezelése, nyilvántartások vezetése, leltár készítésben való közreműködés

  • Raktárkészlet folyamatos ellenőrzése

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség

  • Beszerzési és raktárkezelési tapasztalat

  • Folyékony angol nyelvtudás

  • Konstruktív problémamegoldó képesség

  • Szabálykövető magatartás

Munkavégzés helye:

Eskilstuna község

Munkavégzés helye

Svédország

Jelentkezem az állásra ›