A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
A Deutsche Telekom MMS GmbH 2019 óta ügyfele és üzleti partnere vállalatunknak és alapvetően a DTAG csoport meghatározó innovációs és digitalizációs szolgáltatója. Ezen dinamikusan fejlődő üzletág magyarországi csapatába keresünk ambiciózus, németül magabiztosan beszélő, tapasztalattal rendelkező szakembert. A projektünk célja német egészségbiztosító cégeknek és nemzetközi kereskedelmi ügyfeleinknek a szolgáltatásait támogassuk web elemzéssel és személyre szabott megoldásokkal.Amennyiben szereted a kihívásokkal teli, változatos munkakört, hétköznapjaid az agilis munkavégzés jegyeiben töltöd és szívesen használod a nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során, Te vagy a mi emberünk!
Csatlakozz az MMS csapatához és vegyél részt modern nemzetközi projektek megvalósításban.
Feladatok:
- Az alkalmazások 1. és 2. szintű támogatása.
- Problémák fogadása, elemzése és megoldása.
- Fejlesztőkkel való együttműködés összetett problémák megoldása érdekében.
- Felhasználói támogatás nyújtása és dokumentáció karbantartása.
Amit kínálunk:
- Stabil munkalehetőség egy nemzetközi, professzionális környezetben.
- Lehetőség az IT-alkalmazások világában való fejlődésre.
- Támogató és együttműködő csapat, amely segíti a szakmai növekedést.
- Hozzáférés modern technológiákhoz és eszközökhöz.
Ha rendelkezel a megfelelő tapasztalattal és elhivatott vagy a felhasználók támogatása iránt, várjuk jelentkezésedet!
Végzettség:
Elvárások:
- Tapasztalat az alkalmazások és felhasználók támogatásában.
- Alapszintű ismeretek ASP.NET és adatbázisok terén.
- Kiemelkedő kommunikációs készségek és ügyfélközpontú hozzáállás.
- Tapasztalat jegykezelő rendszerek használatában (pl. Jira, ServiceNow).
- Német (B2) és angol (B2) nyelvtudás.
* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest