Feladatok:
- Napi szintű közreműködés a közszolgáltatást támogató ügyfélszolgálatokkal.
- Támogatni a szervezetet és annak alvállalkozóit az ügyfelek kiszolgálásában és a közszolgáltatási szolgáltatással kapcsolatos megkeresésekben.
- Megválaszolni a kiemelt partnerektől és ügyfelektől, valamint hatóságtól érkező megkereséseket.
- Az ügyfélszolgálatok külső szabályozási környezetének, keretrendszerének és annak megértésének támogatása, valamint részvétel a közszolgáltatási folyamat belső szabályozásának alakításában, karbantartásában.
- Jelenlegi folyamatok felmérésében való aktív részvétel, és a B2C Ügyfélszolgálati szervezetet szakmai támogatása a fejlesztési irányok kialakítására vonatkozólag.
- Hosszútávú közszolgáltatási ügyfélszolgálati stratégia kialakítása, részvétel annak implementálásában.
- A közszolgáltatási ügyfélszolgálatok teljesítménymenedzsment rendszerének működtetése és a havi működés monitorozása.
Elvárások:
- Felsőfokú végzettséggel rendelkezel
- Minimum 2 év ügyfélszolgálati tapasztalattal rendelkezel
- Ügyfélszolgálati folyamatfejlesztésben szerzett tapasztalat és az MS Visioi ismerete előnyt jelent
- Nem okoz gondot az angol nyelv legalább középszintű (B2) használata írásban és szóban
- Komplex gondolkodásmód, gyors problémamegoldó képesség és pontosság jellemez
- Az IT rendszereket legalább felhasználói szinten ismered, az ügyfélszolgálati rendszerek és szoftverek ismerete előnyt jelent
- SAP és Salesforce tapasztalat előnyt jelent
- Hulladékgazdálkodási területen szerzett tapasztalat előnyt jelent
Munkavégzés helye
Budapest