Szervíz partnerünk csapatába keressük új backoffice munkatársukat! Mindened az adminisztráció, szereted rendben tartani a dokumentumokat, precíz és pontos vagy? Amennyiben igen, jelentkezz most!

Backoffice munkatárs

Feladatok
  • Ügyfelekkel és a társosztályokkal történő kapcsolattartás
  • Hiányzó számlák felkutatása, előállítása, küldése
  • Folyamatok nyomonkövetése, szükséges dokumentációk ellenőrzése
  • Számlázandó tételek továbbküldése a pénzügyi részlegnek
  • Számlák kiküldése
  • Adatok feltöltése és naprakészen tartása a vállalatirányítási rendszerben

Elvárások
  • Magabiztos számítógépes ismeretek (Word, Excel)
  • Vállalatirányítási rendszer használatában szerzett tapasztalat
  • Projektidőszak vállalása (8-9 hónap, határozott idő)
  • Önálló, precíz munkavégzés
  • Rendszerszintű gondolkodásmód
  • Jó kommunikációs készség

Amit kínálunk
  • Alapbér
  • Cafeteria
  • Medicover
  • Lehetőség a későbbiek folyamán a cégen belüli elhelyezkedésre

Munkavégzés helye:

Budapest

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›