Feladatok:

  • A bérszámfejtési folyamatok teljes körű kezelése és kapcsolódó ügyintézés

  • TB ügyintézés: naprakész ismeretek, nemcsak elméleti, hanem gyakorlati tapasztalattal

  • Letiltások, NAV felé való kommunikáció, munkaidőkeret kezelése

  • Be- és kilépéshez kapcsolódó adminisztratív feladatok intézése, kilépő papírok előkészítése

  • Statisztikák, bevallások készítése

  • Aktív részvétel a kölcsönzött munkavállalók havi ellenőrzésében, munkafolyamatok menedzselése

  • HR és pénzügyi riportok, elemzések készítése, adatok rendszeres elemzése

  • A dolgozók kérdéseinek kezelése

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség

  • 3-5 év bérszámfejtési tapasztalat

  • TB-ügyintézői tapasztalat, önálló munkavégzési képesség

  • Kommunikációképes angol nyelvtudás

  • Határozott személyiség, problémamegoldó szemlélet

  • Jó szolgáltatói attitűd, együttműködő hozzáállás

  • Pontos és precíz munkavégzés, jogszabályi ismeretek naprakészen tartása

  • Kiváló riportkészítési és elemzési képességek

Munkavégzés helye:

Debrecen

Munkavégzés helye

Debrecen

Jelentkezem az állásra ›