Feladatok:
A bérszámfejtési folyamatok teljes körű kezelése és kapcsolódó ügyintézés
TB ügyintézés: naprakész ismeretek, nemcsak elméleti, hanem gyakorlati tapasztalattal
Letiltások, NAV felé való kommunikáció, munkaidőkeret kezelése
Be- és kilépéshez kapcsolódó adminisztratív feladatok intézése, kilépő papírok előkészítése
Statisztikák, bevallások készítése
Aktív részvétel a kölcsönzött munkavállalók havi ellenőrzésében, munkafolyamatok menedzselése
HR és pénzügyi riportok, elemzések készítése, adatok rendszeres elemzése
A dolgozók kérdéseinek kezelése
Elvárások:
Felsőfokú végzettség
3-5 év bérszámfejtési tapasztalat
TB-ügyintézői tapasztalat, önálló munkavégzési képesség
Kommunikációképes angol nyelvtudás
Határozott személyiség, problémamegoldó szemlélet
Jó szolgáltatói attitűd, együttműködő hozzáállás
Pontos és precíz munkavégzés, jogszabályi ismeretek naprakészen tartása
Kiváló riportkészítési és elemzési képességek
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Debrecen