A POSTAFLOTTA KFT Bérszámfejtő, tb- és munkaügyi ügyintéző pozícióba munkatársat keres

Feladatok:

  • havi és hóközi munkabérek (havi bér, túlóra pótlékok) elszámolása, bérszámfejtése,
  • béren kívüli juttatások ügyintézése,
  • TB ügyintézés, ellátások igénylése, számfejtése,
  • adó- és járulékbevallások, adatszolgáltatások elkészítése,
  • személyügyi adminisztráció naprakész vezetése,
  • munkaviszony létesítésével, illetve megszüntetésével összefüggő feladatok elvégzése,
  • munkáltatói igazolások kiállítása,
  • kapcsolattartás az illetékes hatóságokkal, vonatkozó jogszabályi előírások teljesítése, (pl. 01-es és 08-as bevallás, T1041)
  • statisztikák készítése,
  • családi adó- és személyi kedvezmények rögzítése,
  • bejárás támogatás rögzítése, kezelése,
  • letiltások ügyintézése,
  • munkavállalókkal kapcsolatos dokumentumok kitöltése, kiadása, igazolások kiállítása,
  • dolgozói adatok lefűzése, személyi akták naprakészen tartása,
  • hatályos jogszabályi környezet (adó-, munkaügyi és tb-törvények) figyelemmel kísérése, a változások alkalmazása.

Elvárások:

  • bérszámfejtő és TB ügyintézői képesítés,
  • legalább 2-3 év teljes körű bérszámfejtői tapasztalat,
  • naprakész munkajogi, adózási, TB ismeretek,
  • magabiztos MS Office (Word, Excel) ismeret,
  • önálló, pontos, precíz munkavégzés.

Ajánlatunk:

  • hosszú távú munkalehetőség,
  • azonnali munkakezdés,
  • határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaviszony,
  • alapbér + Cafetéria + mobiltelefon,
  • szakmai fejlődési lehetőség,
  • kihívásokkal teli, felelősségteljes feladatok, változatos munka.

Munkavégzés helye

Debrecen

Jelentkezem az állásra ›