A hirdetés már lejárt!

Feladatok:

Leendő kollégánk feladatai a következők lesznek:
  • a beruházási terv megvalósításának, tárgyi eszközök beszerzésének, létesítésének, bővítésének, rendeltetés megváltoztatásának adminisztratív ügyintézése (beszerzéstől az aktiválásig) a társasági szabályzatok szerint;
  • a társosztályokkal való együttműködés, szakmai egyeztetések lefolytatása;
  • a beérkező számlák nyilvántartása, kifizetésre történő előkészítése;
  • a szerződések teljesítésének figyelemmel kísérése, nem szerződés szerinti teljesítés esetén a szükséges intézkedések megtétele;
  • az elkészült létesítmények, üzembe helyezési okmányainak összeállítása, iktatása;
  • statisztikák elkészítése

Elvárások:

Számunkra az ideális jelölt:
  • legalább középfokú pénzügyi/gazdasági végzettséggel rendelkezik;
  • felhasználói szinten ismeri a MS Office programokat (Excel, Word);
  • problémamegoldó gondolkodású;
  • mind csapatmunkára, mind önálló, felelősségteljes munkavégzésre képes;
  • új feladatokra nyitott.

Előnyök:

A pályázatok elbírálásánál előnyt jelent:
  • felsőfokú pénzügyi/gazdasági végzettség,
  • már dolgozott vállalatirányítási rendszerben,
  • hasonló munkakörben szerzett legalább 1-2 éves tapasztalat.

Ajánlatunk:

  • önálló munkavégzés,
  • hosszú távú munkalehetőség egy stabil nagyvállalatnál,
  • SZÉP kártya és jóléti juttatások.

Munkavégzés helye

Budapest