A hirdetés már lejárt!
Feladatok:
- a beruházási terv megvalósításának, tárgyi eszközök beszerzésének, létesítésének, bővítésének, rendeltetés megváltoztatásának adminisztratív ügyintézése (beszerzéstől az aktiválásig) a társasági szabályzatok szerint;
- a társosztályokkal való együttműködés, szakmai egyeztetések lefolytatása;
- a beérkező számlák nyilvántartása, kifizetésre történő előkészítése;
- a szerződések teljesítésének figyelemmel kísérése, nem szerződés szerinti teljesítés esetén a szükséges intézkedések megtétele;
- az elkészült létesítmények, üzembe helyezési okmányainak összeállítása, iktatása;
- statisztikák elkészítése
Elvárások:
- legalább középfokú pénzügyi/gazdasági végzettséggel rendelkezik;
- felhasználói szinten ismeri a MS Office programokat (Excel, Word);
- problémamegoldó gondolkodású;
- mind csapatmunkára, mind önálló, felelősségteljes munkavégzésre képes;
- új feladatokra nyitott.
Előnyök:
- felsőfokú pénzügyi/gazdasági végzettség,
- már dolgozott vállalatirányítási rendszerben,
- hasonló munkakörben szerzett legalább 1-2 éves tapasztalat.
Ajánlatunk:
- önálló munkavégzés,
- hosszú távú munkalehetőség egy stabil nagyvállalatnál,
- SZÉP kártya és jóléti juttatások.
Munkavégzés helye
Budapest