Feladatok:
Beszállítói adatbázis karbantartás az integrált vállalatirányítási rendszerben, az érvényben lévő előírásoknak megfelelően.
Szoros együttműködés a beszállítókkal, a beszerzőkkel és a németországi igénylőkkel, a gazdasági ügyintézőkkel és az anyacég központi beszerzési csapatával.
Árubeérkezés adminisztrációja: áruk és szolgáltatások beérkezéséről szóló bizonylatok fogadása, beérkezés adatainak rögzítése Navision programban
Törzsadat-menedzsment: törzsadatok rögzítése és változtatása, szükséges dokumentáció összegyűjtése, adatok továbbítása a társosztályok felé, a dokumentáció teljességének és pontosságának ellenőrzése
Szoros együttműködés az anyacég központi beszerzési csapatával
Kapcsolattartás a beszállítókkal, a németországi igénylőkkel, központi adminisztrációval és gazdasági ügyintézőkke
Elvárások:
Felsőfokú végzettség
Elsősorban adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat
Felhasználói szintű számítógépes (elsősorban excel) és ERP ismeretek (Navision program ismerete előny)
Társalgási szintű német nyelvtudás szóban és írásban egyaránt (min. B2, legjobb C1 lenne)
Precizitás, pontosság, jó kommunikációs - és problémamegoldó készség, proaktív hozzáállás
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Győr