Feladatok:

  • Beszállítói adatbázis karbantartás az integrált vállalatirányítási rendszerben, az érvényben lévő előírásoknak megfelelően.

  • Szoros együttműködés a beszállítókkal, a beszerzőkkel és a németországi igénylőkkel, a gazdasági ügyintézőkkel és az anyacég központi beszerzési csapatával.

  • Árubeérkezés adminisztrációja: áruk és szolgáltatások beérkezéséről szóló bizonylatok fogadása, beérkezés adatainak rögzítése Navision programban

  • Törzsadat-menedzsment: törzsadatok rögzítése és változtatása, szükséges dokumentáció összegyűjtése, adatok továbbítása a társosztályok felé, a dokumentáció teljességének és pontosságának ellenőrzése

  • Szoros együttműködés az anyacég központi beszerzési csapatával

  • Kapcsolattartás a beszállítókkal, a németországi igénylőkkel, központi adminisztrációval és gazdasági ügyintézőkke

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség

  • Elsősorban adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat

  • Felhasználói szintű számítógépes (elsősorban excel) és ERP ismeretek (Navision program ismerete előny)

  • Társalgási szintű német nyelvtudás szóban és írásban egyaránt (min. B2, legjobb C1 lenne)

  • Precizitás, pontosság, jó kommunikációs - és problémamegoldó készség, proaktív hozzáállás

Munkavégzés helye:

Győr

Munkavégzés helye

Győr

Jelentkezem az állásra ›