

Beszerzési koordinátor
Praktiker Kft.
Milyen feladatok várnak rád?
- A beszerző és a szortiment menedzser támogatása asszisztenciával
- Adminisztratív feladatok ellátása
- Új termékek belistázása, rögzítése
- Saját importcikkek kiválasztásával, megrendelésével kapcsolatos teljes körű ügyintézés koordinálása, folyamatok kezelése
- Ár-összehasonlítások készítése a döntéshozatalhoz, árváltozások rendszerben való rögzítése
- Szállítói dokumentációk adminisztrációja, a döntéshozatalhoz szükséges riportok és kimutatások készítése
- Akciós kiadványokkal és egyéb akciós aktivitásokkal kapcsolatos adminisztráció
- Reklamációkezelés, státuszkarbantartás
- Szoros kapcsolattartás az áruházakkal, társosztályokkal és a szállítókkal
- Teljes körű szállítói és áruházi levelezés kezelése
Nálunk a helyed, ha magadra ismersz
- Rendelkezz minimum középfokú végzettséggel
- Rendelkezz erős multitasking és kiemelkedő kommunikációs képességgel
- Folyamatok kézben tartásának képessége jellemez
- Precíz munkavégzés jellemez, és képes vagy priorizálni
- Magabiztosan kezeld az Excel-t
- Legyél önálló és talpraesett, ugyanakkor aktív a csapatmunkában
- Alapfokú angol nyelvtudás
Előny:
- Beszerzési vagy kereskedelmi területen szerzett tapasztalat
- Gazdasági vagy kereskedelmi végzettség
- SAP vállalatirányítási rendszer ismeret
- Középfokú angol nyelvtudás
Munkavégzés helye
Budapest