Feladatok:
- a beszerzési eljárások előkészítése, teljes körű lebonyolítása, koordinálása,
- közreműködés a beszerzési eljárások becsült értékének meghatározásához szükséges piackutatási tevékenységben,
- a beszerzési eljárásokhoz kapcsolódó műszaki tartalom (köz)beszerzési szempontú véleményezése,
- a beszerzési eljárások dokumentumainak (felhívás, dokumentáció, értékelési jegyzőkönyv) elkészítése, adminisztrációja,
- az eljárások lefolytatása során a Kbt. és a kapcsolódó jogszabályok előírásainak teljesítése,
- a belső szabályzatok előírásainak teljesítése, határidők betartása,
- kapcsolattartási és szervezési feladatok,
- nyilvántartások naprakész vezetése, koordinációs feladatok,
- adatszolgáltatások előkészítése,
- online bejelentések elvégzése
Elvárások:
- középfokú végzettség,
- számítógép és MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete,
- precíz, megbízható, önálló munkavégzés,
- kiváló kommunikációs készség,
- magas szintű problémamegoldó készség
Előnyök:
- beszerzési területen szerzett legalább 1 év tapasztalat,
- közigazgatásban szerzett tapasztalat,
- közbeszerzési referensi képzettség,
- NKOH / DKÜ / DMÜ / IDPR / KEF portálok ismerete,
- EKR rendszer ajánlatkérői moduljának ismerete,
- közbeszerzési jogszabályok, eljárásrendek naprakész ismerete
Munkavégzés helye
Budapest