Feladatok:
- Alapanyagok és csomagolóanyagok beszerzése, új források felkutatása és az árak versenyeztetése
- Kapcsolattartás beszállítókkal, árajánlatok elemzése és beszerzési döntések előkészítése
- Megrendelések, fuvarszervezés és adminisztráció lebonyolítása
- Piaci trendek figyelése, riportok készítése és beszerzési folyamatok optimalizálása
- Együttműködés a cégen belüli részlegekkel, az igények összehangolása
- Vámügyintézés
Elvárások:
- Felsőfokú végzettség
- Precíz adminisztratív képességek és magabiztos Excel-tudás
- Kiváló kommunikációs készség és tárgyalóképesség
- Önállóság, rugalmasság, proaktivitás és a folyamatos fejlődésre való nyitottság
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás
- Kitűnő konfliktus kezelési készség, kollegialitás
Előnyök:
- Ha dolgoztál már élelmiszeripari vagy vegyipari területen
- Tapasztalat EKAER-kezelésben
Ajánlatunk:
- Családias, vidám, támogató csapat
- Biztos hátterű, stabil munkahely
- Magán egészségbiztosítás próbaidő után
- Teljesítményorientált motivációs rendszer
- Termékeinkre kedvezmény
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Veresegyház