Hazai és nemzetközi, gyógyszerpiaci területen több éve stabilan működő szolgáltató cég keres távmunkában való munkavégzésre 2025 januártól az alábbi pozícióra munkatársat: Call center munkatársat (home office)

Feladatok:

  • meglévő partnerek telefonos megkeresése, folyamatos kapcsolattartás emailen
  • a cég projektjeivel kapcsolatban egészségügyi szakemberekkel napi kapcsolattartás telefonon, e-mailben (toborzás, folyamat után követés, adminisztratív kapcsolattartás)
  • Home officeból végezhető call centeres munka, hideghívások nélkül.

Elvárások:

  • jó kommunikációs készség;
  • pontos, precíz munkavégzés;
  • türelmes, segítőkész hozzáállás;
  • Microsoft Office ismeretek: Excel, Word, Outlook;
  • gyakorlott felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
  • jó szervezőkészség, problémamegoldó képesség.

Előnyök:

  • telefonos ügyfélszolgálaton szerzett 2-3 éves tapasztalat;
  • B kategóriás jogosítvány.

Ajánlatunk:

  • munkakezdés: 2025. január
  • bejelentett, teljeskörű otthoni munkavégzés (home office);
  • teljes vagy részmunkaidő;
  • céges laptop, mobiltelefon;
  • fejlődési lehetőség.

Munkavégzés helye

Magyarország

Jelentkezem az állásra ›