Feladatok:
- meglévő partnerek telefonos megkeresése, folyamatos kapcsolattartás emailen
- a cég projektjeivel kapcsolatban egészségügyi szakemberekkel napi kapcsolattartás telefonon, e-mailben (toborzás, folyamat után követés, adminisztratív kapcsolattartás)
- Home officeból végezhető call centeres munka, hideghívások nélkül.
Elvárások:
- jó kommunikációs készség;
- pontos, precíz munkavégzés;
- türelmes, segítőkész hozzáállás;
- Microsoft Office ismeretek: Excel, Word, Outlook;
- gyakorlott felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
- jó szervezőkészség, problémamegoldó képesség.
Előnyök:
- telefonos ügyfélszolgálaton szerzett 2-3 éves tapasztalat;
- B kategóriás jogosítvány.
Ajánlatunk:
- munkakezdés: 2025. január
- bejelentett, teljeskörű otthoni munkavégzés (home office);
- teljes vagy részmunkaidő;
- céges laptop, mobiltelefon;
- fejlődési lehetőség.
Munkavégzés helye
Magyarország