Call Center operátor

Feladatok

  • Élet és nem életbiztosítási termékek telefonon történő értékesítése
  • Minősített leadek generálása telefonon, ügyféllel időpont egyeztetése, a lead előmelegítése
  • Call center supervisor/vezető utasításainak betartása
  • Tervszámok (minőségi és mennyiségi mutatók) teljesítése
  • Felmerülő problémák kezelése, továbbítása
  • Panaszok kezelése

Elvárások

  • Minimum közgazdasági szakközépiskolai érettségi bizonyítvány vagy érettségivel és érvényes BOI vézettség
  • Felhasználói szintű Microsoft Office ismeretek 
  • Jó kommunikációs képesség
  • Precíz, lelkiismeretes pályázók jelentkezését várjuk

Előnyök

  • Heti 40 óra vállalása
  • Call centerben és/vagy ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalat

Amit kínálunk


Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›