A hirdetés már lejárt!

Feladatok:

  • Ügyféltámogatás és pénzügyi adminisztrációs feladatok ellátása

  • Ügyféltartozások kezelése és behajtási folyamatok lebonyolítása

  • Késedelmes számlák követése és behajtás telefonon és e-mailben

  • Beérkező kifizetések nyomon követése, információk biztosítása az Árumozgatási Osztály számára

  • Adminisztrációs feladatok, beleértve a dokumentumok rögzítését, archiválását és riportok készítését

  • Ügyfélkapcsolatok kezelése, problémák megoldása

  • Folyamatos fejlesztési kultúra elősegítése

  • Problémák escalálása a vezető felé

  • A vállalati ellenőrzési célok betartásának biztosítása

Elvárások:

  • Két éves tapasztalat hasonló pénzügyi vagy adminisztratív pozícióban

  • Egyetemi végzettség pénzügy, számvitel, közgazdaságtan vagy kereskedelem területén előny

  • Társalgási szintű angol nyelvtudás

  • A kifizetések késlekedésének pénzügyi hatásainak megértése

  • Képesség az önálló munkavégzésre, napi prioritások meghatározása és szervezése

  • Kiváló problémamegoldó és analitikus gondolkodás

  • Magabiztos angol nyelvtudás

  • Jó számítógépes ismeretek, adminisztratív készségek

Munkavégzés helye:

Székesfehérvár

Munkavégzés helye

Székesfehérvár