Feladatok:
- Részt veszel az RTL+ streaming platformhoz kapcsolódó digitális kampányok (Google Ads, Facebook Ads) managelésében
- Riportok és elemzések készítésével támogatod a kampányok kiértékelését, így első kézből tanulhatod meg mit jelent az adat alapú gondolkodás
- Részt veszel a digitális kampányok szövegírásában és optimalizálásában
- Munkád során monitorozod a versenytársakat, így képet kapsz a hazai streaming piacon jelen levő digitális marketing trendekről
- Munkád során megtanulod, hogy milyen adatok alapján szegmentáljuk az ügyfeleket és hogy építünk fel customer journey alapú kommunikációt
- Nagyobb volumenű fejlesztési projekteket is támogatni fogsz
Elvárások:
- Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
- Erős érdeklődés a digitális marketing iránt, marketing szakirányú tanulmányok
- Digitális marketing eszközök ismerete (Facebook, Google)
- Alapfokú érdeklődés a sport marketing és labdarúgás iránt
- Alapvető analitikai szemlélet és affinitás az adatok elemzéséhez
- Középfokú angol nyelvtudás
Előnyök:
- Releváns szakmai tapasztalat
Ajánlatunk:
- Bruttó 2005 Ft/óra bérezés
- Betanulás után home office lehetőség
- Hosszú távú diákmunka-lehetőség
- Gyakorlati tapasztalat a digitális marketing területén
- Fejlődési lehetőség egy profi csapatban
- Folyamatos szakmai támogatás és mentorálás
- Releváns szakmai tapasztalat
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest