Digitális Marketing Vezető
Feladatok
- A vállalat céljaival összhangban átfogó digitális marketingpolitika kidolgozása és végrehajtása,
- Különféle digitális marketingcsatornák kezelése és optimalizálása, beleértve a SEO-t, a PPC-t, az e-mail marketinget, a közösségi médiát és a tartalommarketinget,
- Piackutatás a marketingstratégiákat megalapozó trendek és viselkedési minták azonosítása érdekében,
- A teljesítménymutatók elemzése, és jelentések készítése a kampányok optimalizálása és a ROI javítása érdekében,
- Együttműködés a belső csapatokkal, hogy vonzó tartalmat és promóciós anyagokat hozzon létre,
- Naprakész ismeretek megszerzése a legújabb digitális marketing trendekről, eszközökről és technológiákról,
- A digitális marketing költségvetés kezelése, és gondoskodás arról, hogy minden kampány időben és a költségvetésen belül megvalósuljon,
- Kapcsolatok kiépítése és fenntartása külső partnerekkel és szállítókkal.
Elvárások
- Felsőfokú végzettség marketing, üzleti, kommunikációs vagy kapcsolódó területen,
- Legalább három éves tapasztalat a digitális marketing területén, lehetőleg vezetői munkakörben,
- Középfokú angol és francia nyelvismeret,
- A jelenlegi online marketing koncepciók, trendek és ’best practice’ alapos ismerete,
- Jártasság olyan eszközökben, mint a Google Analytics, Google Ads, SEO eszközök (pl. SEMrush, Moz) és e-mail marketing platformok (pl. Mailchimp, HubSpot),
- Kiváló elemző és problémamegoldó készség adatvezérelt gondolkodásmóddal,
- Erős írásbeli és szóbeli kommunikációs készség,
- Önálló és közös munkavégzési képesség felgyorsult környezetben.
Amit kínálunk
- Támogató közeg,
- Együttműködő és innovatív munkakörnyezet,
- Fejlődési lehetőség,
- Felelősségteljes munkakör,
- Versenyképes bérezés és juttatási csomag.
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Hódmezővásárhely