Feladatok:
- Az Alapító Okiratban foglalt egészségügyi alapellátások és szakellátás működésének koordinációja, irányítása és menedzselése.
- Figyelemmel kíséri, értékeli a kerületben élő lakosság megbetegedési viszonyait, tanulmányozza a kapcsolódó statisztikai adatokat, az ellátottsági és megbetegedési mutatókat.
- Eljárások, irányelvek és normák kidolgozása, végrehajtása és nyomon követése a munkatársakra vonatkozóan.
- Felelős az egészségügyi szolgáltatások egészének működéséért, a szakmai ellátási munkákra vonatkozó intézkedések időben történő megtételéért, a törvények és a kiadott szakmai utasítások pontos betartásáért.
- Az ellátás eredményes végzéséért, a hatályos jogszabályok, utasítások, a szolgálat működését fejlesztését érintő önkormányzati döntések betartásáért és betartatásáért.
- Adminisztratív koordinációs feladatokat végez az egészségügyi szolgáltatások vonatkozásában.
- Kapcsolattartás egészségügyi és egyéb intézményekkel, vállalkozásokkal.
- A szervezet egység képviseletének ellátása.
- Közreműködik a panaszok, közérdekű bejelentések kivizsgálásában és az intézkedésekről tájékoztatja az intézmény igazgatóját.
Elvárások:
- Egyetem végzettség
- Gyakorlott szintű MS Office irodai alkalmazások
- Foglalkozás egészségügyi alkalmasság
- A pályázónak meg kell felelnie az általános alkalmazási feltételeknek (magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet, összeférhetetlenség hiánya, felsőfokú szakirányú végezettség) amelyeket igazolnia kell.
- Önkormányzati, szociális, egészségügyi területen lévő legalább 5 év feletti vezetői tapasztalat.
Előnyök:
- Egyéb, a beosztás ellátásához a pályázó által relevánsnak tartott további más végzettség, képzettség.
- Releváns nyelvismeret legalább A2-es szinten
Ajánlatunk:
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest