Feladatok:

  • Auditokra, hatósági ellenőrzésekre való felkészülés előkészítése

  • Külsős munkavállalók munkavédelmi ellenőrzése, munkaengedélyeik elkészítése

  • Az EHS csapat rendeléseinek és dokumentációinak kezelése, digitalizálása

  • Információs táblák frissítése, belső kommunikáció erősítése

  • Oktatások szervezése és megtartása

  • Riportok, kimutatások készítése, adminisztráció és nyilvántartás vezetése

  • Részvétel EHS bejárásokon, intézkedések megvalósításának támogatása

Elvárások:

  • Munkavédelmi technikus vagy tűzvédelmi technikus végzettség

  • Felhasználói szintű Microsoft Office ismeretek

  • Társalgási szintű angol nyelvtudás

  • Precíz, nyugodt, de határozott személyiség

  • Jó problémamegoldó és konfliktuskezelő képesség

  • Rendszerszintű gondolkodás, stressztűrés és előadókészség

Előnyt jelenthet, ha rendelkezel például ISO belső auditori, ADR tanácsadói vagy emelőgép ügyintézői végzettséggel, illetve ismered az ergonómiai rendszereket.

Munkavégzés helye:

Üllő

Munkavégzés helye

Üllő

Jelentkezem az állásra ›