Értékesítés támogató koordinátor

Feladatok:

Milyen feladatok várnak rád?
  • Aktív részvétel a Support Office napi feladatainak végrehajtásában
  • Áruházi hotline ticketek feldolgozása
  • Kapcsolattartás az áruházakkal, azok vezetőségével, illetve az értékesítési igazgatósággal
  • Vállalati stratégiai projektek támogatása, aktív közreműködés az áruházi implementációban
  • Országos áruházi feladatok koordinálása, információs, kommunikációs támogatása
  • Tárgyalások, megbeszélések, tárgyalási anyagok előkészítése, megbeszélések leszervezése, azokon igény szerint részvétel
  • Jegyzőkönyvek írása
  • Vállalati rendezvények szervezése

Elvárások:

Nálunk a helyed, ha magadra ismersz
  • Több éves, adminisztráció terén szerzett tapasztalat
  • Jó szervező- és rendszerező képesség
  • Pontos munkavégzés
  • Angol vagy német nyelvismeret
  • MS Office ismeret
  • SAP ismeret

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›