

Feladatok:
- Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel, a már meglévő partnerekkel.
- Bejövő, kimenő hívások fogadása, indítása.
- Az értékesítéssel kapcsolatos tevékenységek, adminisztrációs folyamatok bonyolítása, reklamáció kezelése.
- Vevői szerződések folyamatos karbantartása.
- Esetenként a kórházak által megküldött ajánlatkérések, saját hatáskörben lebonyolított ajánlati felhívások, eljárások ajánlattételi anyagának teljeskörű összeállítása.
Elvárások:
- Minimum középfokú végzettség
- Kereskedelmi jártasság, szakmai tapasztalat
- Felhasználó szintű Microsoft Office ismeretek
- Ügyfélközpontú gondolkodásmód
- Önálló, precíz, megbízható munkavégzés
- Kiváló kommunikációs készség
- Problémamegoldó attitűd
- Csapatban való gondolkodásmód
Előnyök:
Ajánlatunk:
- Hosszú távú munkalehetőség egy stabil hátterű vállalatnál
- Versenyképes jövedelem
- Kulturált, tiszta irodai környezet a Cégcsoport új létesítményében
- Teljes munkaidős állás hétfőtől péntekig, heti 40 óra
- Home-office lehetőség próbaidő után (50% iroda, 50% otthoni munkavégzés)
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest