Randstad Hungary Kft.
1134 Budapest
Dózsa György út 146-148.
A. ép. 3. em.
www.randstad.hu

Executive & Office Asszisztens

Partnerünk, egy elismert pénzügyi szolgáltató vállalat, Office & HR koordinátor munkatársat keres, aki felsővezetői asszisztenciát nyújt, támogatja a HR adminisztratív folyamatait és biztosítja az iroda zökkenőmentes működését. Ez a pozíció ideális választás egy precíz, proaktív és szervezett szakember számára, aki tapasztalattal rendelkezik irodai koordinációban, HR adminisztrációban és vezetői támogatásban.

Feladatok

  • Felsővezetői asszisztencia, beleértve a helyi és csoportszintű CEO-k külföldi utazásainak szervezését

  • HR adminisztrációs feladatok támogatása, belső nyilvántartások kezelése

  • Csapatépítő események szervezésében való aktív részvétel

  • Irodai működés koordinálása: készletek ellenőrzése, beszerzések intézése, dokumentumok rendszerezése

  • Tárgyalók foglalásának koordinálása, szükséges előkészületek biztosítása

  • Gépjármű-flotta adminisztráció kezelése

  • Recepciós feladatok ellátása, vendégek fogadása

Elvárások

2-3 éves tapasztalattal rendelkezel hasonló területen
✅ Erős szervező- és problémamegoldó készségeid vannak
✅ Magabiztosan használod az MS Office programokat és egyéb adminisztratív eszközöket
Középfokú angol nyelvtudásod van (írásban és szóban egyaránt)
✅ Precíz és strukturált munkavégzés jellemez

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›