

Randstad Hungary Kft.
1134 Budapest
Dózsa György út 146-148.
A. ép. 3. em.
www.randstad.hu
Executive & Office Asszisztens
Partnerünk, egy elismert pénzügyi szolgáltató vállalat, Office & HR koordinátor munkatársat keres, aki felsővezetői asszisztenciát nyújt, támogatja a HR adminisztratív folyamatait és biztosítja az iroda zökkenőmentes működését. Ez a pozíció ideális választás egy precíz, proaktív és szervezett szakember számára, aki tapasztalattal rendelkezik irodai koordinációban, HR adminisztrációban és vezetői támogatásban.
Feladatok
-
Felsővezetői asszisztencia, beleértve a helyi és csoportszintű CEO-k külföldi utazásainak szervezését
-
HR adminisztrációs feladatok támogatása, belső nyilvántartások kezelése
-
Csapatépítő események szervezésében való aktív részvétel
-
Irodai működés koordinálása: készletek ellenőrzése, beszerzések intézése, dokumentumok rendszerezése
-
Tárgyalók foglalásának koordinálása, szükséges előkészületek biztosítása
-
Gépjármű-flotta adminisztráció kezelése
-
Recepciós feladatok ellátása, vendégek fogadása
Elvárások
✅ 2-3 éves tapasztalattal rendelkezel hasonló területen
✅ Erős szervező- és problémamegoldó készségeid vannak
✅ Magabiztosan használod az MS Office programokat és egyéb adminisztratív eszközöket
✅ Középfokú angol nyelvtudásod van (írásban és szóban egyaránt)
✅ Precíz és strukturált munkavégzés jellemez
Munkavégzés helye
Budapest