Randstad Hungary Kft.
1134 Budapest
Dózsa György út 146-148.
A. ép. 3. em.
www.randstad.hu

Executive & Office Asszisztens

Pénzügyi szolgáltatásokkal foglalkozó partnerünk Irodai és HR Koordinátor munkatársat keres, aki felsővezetői támogatást nyújt, részt vesz a HR adminisztrációban, valamint gondoskodik az iroda napi működéséről. Ez a szerepkör kiváló lehetőség egy proaktív, precíz és szervezett szakember számára, aki tapasztalattal rendelkezik irodavezetés, HR adminisztráció és vezetői asszisztencia terén.

Feladatok

  • Felsővezetői asszisztencia, ideértve a helyi és nemzetközi vezetők utazásainak szervezését

  • HR adminisztráció támogatása, belső nyilvántartások kezelése

  • Csapatépítő események szervezése és lebonyolítása

  • Irodai működés fenntartása, beleértve az irodaszer-beszerzéseket és készletkezelést

  • Tárgyalótermi foglalások és előkészítések koordinálása

  • Gépjármű-flotta adminisztrációja

  • Recepciós feladatok ellátása, vendégek fogadása

Elvárások

  • 2-3 év releváns tapasztalat irodai adminisztráció vagy HR területén

  • Kiváló szervezőkészség és problémamegoldó képesség

  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek

  • Középfokú angol nyelvtudás, írásban és szóban egyaránt

  • Precíz, pontos munkavégzés és proaktív hozzáállás

 

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›