

Randstad Hungary Kft.
1134 Budapest
Dózsa György út 146-148.
A. ép. 3. em.
www.randstad.hu
Executive & Office Asszisztens
Pénzügyi szolgáltatásokkal foglalkozó partnerünk Irodai és HR Koordinátor munkatársat keres, aki felsővezetői támogatást nyújt, részt vesz a HR adminisztrációban, valamint gondoskodik az iroda napi működéséről. Ez a szerepkör kiváló lehetőség egy proaktív, precíz és szervezett szakember számára, aki tapasztalattal rendelkezik irodavezetés, HR adminisztráció és vezetői asszisztencia terén.
Feladatok
-
Felsővezetői asszisztencia, ideértve a helyi és nemzetközi vezetők utazásainak szervezését
-
HR adminisztráció támogatása, belső nyilvántartások kezelése
-
Csapatépítő események szervezése és lebonyolítása
-
Irodai működés fenntartása, beleértve az irodaszer-beszerzéseket és készletkezelést
-
Tárgyalótermi foglalások és előkészítések koordinálása
-
Gépjármű-flotta adminisztrációja
-
Recepciós feladatok ellátása, vendégek fogadása
Elvárások
-
2-3 év releváns tapasztalat irodai adminisztráció vagy HR területén
-
Kiváló szervezőkészség és problémamegoldó képesség
-
Felhasználói szintű MS Office ismeretek
-
Középfokú angol nyelvtudás, írásban és szóban egyaránt
-
Precíz, pontos munkavégzés és proaktív hozzáállás
Munkavégzés helye
Budapest