A hirdetés már lejárt!
Feladatok:
- Új export értékesítési piacok felkutatása, új illetve meglévő export partnerekkel hosszú távú kapcsolat kialakítása;
- Üzletfejlesztés támogatása, vállalati brand képviselete nemzetközi szinten;
- Nemzetközi kiállítások szervezésben való közreműködése és azokon való részvétel (évi 4-5 alkalom);
- Vevő és partnerlátogatások, prezentációk tartása nemzetközi szinten;
- Üzleti tárgyalások, termékbemutató események lebonyolítása;
- Szoros együttműködés a project managerekkel és egyéb társosztályokkal;
- Közreműködés a marketing anyagok fejlesztésében.
Elvárások:
- Minimum 3 éves exportértékesítésben szerzett tapasztalat;
- Felsőfokú kereskedelmi vagy közgazdasági végzettség;
- Csapatmunkára való hajlandóság;
- Aktív tárgyalóképes angol nyelvtudás (szóban írásban egyaránt használni kell);
- Microsoft Office magabiztos használata;
- Kiváló kommunikációs-, és kapcsolatteremtő készség;
- Önállóság, proaktivitás, ügyfélközpontúság;
- Kreativitás, eredményorientált szemléletmód;
- Irodai munkavégzés
- Utazási hajlandóság (külföldön);
- „B” kategóriás jogosítvány.
Előnyök:
- Releváns iparági tapasztalat és kapcsolatrendszer;
- Kormányzati projektekben szerzett tapasztalat;
- Műszaki végzettség;
- Második nyelvként francia nyelvtudás.
Ajánlatunk:
- Fejlődési lehetőség, szakmai kihívás, nyitottság az új és kreatív ötletekre
- Versenyképes jövedelem
- Modern, kényelmes munkakörnyezet a IX. kerületi Lurdy Ház irodaház részében
- Évi bruttó 400.000,- Ft cafeteria
- Magánegészségügyi szolgáltatást nyújtó Medicover kártya
- AYCM kártya
- 40 év alattiaknak 28 nap szabadság
- Parkolási lehetőség (autósok és kerékpárral érkezők számára egyaránt)
- Családias jelleg
Munkavégzés helye
Budapest