Feladatok:

  • Meglévő gépjárműlízing szolgáltatáshoz kapcsolódó dokumentumok feldolgozása, könyvelése

  • Lízingszerződésekkel kapcsolatos adatok kezelése

  • Gépjárművek szállításával kapcsolatos logisztikai adminisztrációs feladatok elvégzése

  • Kapcsolattartás az ügyféllel, illetve partnereivel német nyelven, elsősorban írásban

  • Új gépjárművek megrendeléséhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása

  • Szakmai folyamataid dokumentálása

Elvárások:

  • Magabiztos német nyelvtudás elsődlegesen írásban

  • Felhasználó szintű MS-Office ismeretek

  • Önálló, precíz és pontos munkavégzés

  • Csapatmunkára való hajlandóság

  • Komplex gondolkozás, megfelelő problémamegoldó képesség

Munkavégzés helye:

Rábahídvég

Munkavégzés helye

Rábahídvég

Jelentkezem az állásra ›