A hirdetés már lejárt!

A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.

  •     Felelősség az ügyfélszerződésbe foglalt tartalmi, minőségi és pénzügyi teljesülésért
  •     Rendszeres ügyfélkommunikáció stratégiai és operatív témákban 
  •     Szerződések pénzügyi tervezése és ezek nyomon követése
  •     A szolgáltatásban résztvevő belső és külső területek koordinációja
  •     Service Review Meeting-eken való részvétel
  •     Értékesítési lehetőségek felismerése és az ehhez kapcsolódó folyamatok menedzsmentje, terméktapasztalat 
  •     Eszkalációs menedzsment, szerződéshez kapcsolódó panaszok (üzemeltetés, megrendelések, projektek, számlázás) kezelése és érintett folyamatok javítása
  •     Ügyfélelégedettség fenntartása és fejlesztése

Végzettség:

  • Nyelvtudás: folyékony német nyelvtudás, valamint angol nyelvismeret.
  • Szakmai tapasztalat:  Service managerként szerzett tapasztalat, legalább 2-3 év
  • Készségek:
    • Erős ügyfélkommunikációs készség.
    • Önálló munkavégzés és koordinációs képesség.
    • Rugalmasság és proaktív hozzáállás.
    • Erős problémamegoldó készség, eszkalációkezelési tapasztalat előny.
  • Munkakörnyezet: multinacionális vállalati környezetben szerzett tapasztalat.

Előnyt jelent:

  • Telekommunikációs, pénzügyi vagy értékesítési területen szerzett ismeretek.
  • ITIL módszertan ismerete.

Elvárt személyiségjegyek:

  • Precizitás és megbízhatóság: a munkafolyamatok pontos és felelősségteljes ellátása.
  • Proaktivitás: önálló kezdeményezőkészség és a határidők szigorú betartása.
  • Monotonitástűrés: a rutinszerű feladatok hatékony és következetes kezelése.
  • Csapatmunka: együttműködési készség és hatékony kommunikáció a csapat többi tagjával.

 

     

    * Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.

    Munkavégzés helye:

    Budapest

    Munkavégzés helye

    Budapest