Az Észak-magyarországi Vízügyi Igazgatóság (ÉMVIZIG)
az energiaügyi miniszter irányítása alatt álló vízügyi igazgatási szerv, működési területe Borsod-Abaúj-Zemplén és Heves vármegye teljes területe mellett Szabolcs- Szatmár- Bereg vármegye, Jász- Nagykun- Szolnok és Nógrád vármegye egy részére terjed ki, központja Miskolcon van.
Az Igazgatóság ellátja működési területén az ár- és belvízvédelmi, vízkárelhárítási, vízminőségi kárelhárítási feladatokat, valamint végzi a vagyonkezelésében lévő vízilétesítmények fenntartását, üzemeltetését és fejlesztését, a vagyonkezelésében lévő állami tulajdonú vízfolyások, holtágak és természetes állóvizek szabályozását, mederfenntartását, partvédelmét.
Informatikai Osztályára
pályázatot hirdet
hírközlési ügyintéző/referens
munkakör betöltésére.
Feladatok:
- Az Igazgatóság feladatainak hírközlési rendszerekkel kapcsolatos támogatása.
- A távközlési rendszerek:
- Nortel, Avaya telefonközpontok és a hozzá kapcsolódó vonalak, berendezések,
- Nemzeti Távközlési Gerinchálózat (NTG) vonalai és végberendezései,
- mikrohullámú összeköttetések és a hozzátartozó végberendezések,
- URH rendszer eszközei,
- Egységes Digitális Rádiótávközlő (EDR) rendszerhez tartozó berendezések karbantartási, üzemeltetési feladatainak koordinálása, ügyintézése.
- Rádióengedélyekkel kapcsolatos ügyintézés.
- Mobil- és vezetékes telefonokkal kapcsolatos üzemeltetés, kapcsolattartás a vezetékes és vezeték nélküli távközlési szolgáltatókkal, szerződések, megrendelések előkészítése.
- Telefon alközponti tarifikáció.
- HelpDesk tevékenység ellátása a felhasználók felé, hibaelhárítás.
Amit kérünk:
- hírközléssel kapcsolatos végzettség, vagy informatikai végzettség és az említett távközlési rendszerek ismerete (felsőfokú végzettség előnyt jelent),
- hírközlési (digitális és analóg) hálózatok ismerete,
- informatikai hálózati ismeretek,
- felhasználói szintű MS Office ismeret,
- cselekvőképesség, büntetlen előélet (jogviszony létesítés elengedhetetlen feltétele az erkölcsi bizonyítvány).
A feladat ellátásához szükséges személyes kompetenciák:
- nagyfokú pontosság, precizitás,
- jó kommunikációs készség,
- jó problémamegoldó képesség, talpraesettség,
- önálló, felelősségteljes munkavégzés.
Előny:
- hírközlési eszközök hardverszintű ismerete, karbantartásban való jártasság,
- hálózat szerelési ismeretek,
- telefon alközpont (Nortel, Avaya) és készülékek programozási ismerete,
- Caspro telefon tarifikációs rendszer ismerete,
- B kategóriájú jogosítvány,
- angol nyelvtudás,
- hasonló munkaterületen szerzett szakmai tapasztalat.
Amit ajánlunk:
- stabil, kiszámítható, családbarát munkakörnyezet,
- határozatlan idejű közalkalmazotti kinevezés,
- szakmai fejlődés lehetősége,
- a 391/2017. (XII.13.) Kormányrendelet módosításáról szóló 683/2021. (XII.6.) Kormányrendelet 1. sz. melléklete által meghatározott illetmény és előmenetel.
Munkavégzés helye:
Észak-Magyarországi Vízügyi Igazgatóság (Miskolc, Vörösmarty utca 77.)
A pályázat tartalmazza:
- motivációs levél,
- szakmai önéletrajz,
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázatában szereplő személyes adatok ÉMVIZIG általi kezeléséhez hozzájárul,
- esetleges referenciák.
A pályázattal kapcsolatos egyéb tudnivalók:
A pályázatot 2024. december 20. napjáig beérkezően lehet megküldeni postai úton vagy elektronikusan a következő címre:
Észak-magyarországi Vízügyi Igazgatóság
Igazgatási és Jogi Osztály
3530 Miskolc, Vörösmarty u. 77.
A beküldött pályázati anyagon kérjük feltüntetni a „hírközlési ügyintéző/referens” jeligét.
A munkakör azonnal betölthető.
Felvilágosítás kérhető:
Tel.(46) 516-600
A pályázatok elbírálására 2025. január 10. napjáig kerül sor.
Az Észak-magyarországi Vízügyi Igazgatóság az álláspályázatot benyújtók személyes adatait az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (továbbiakban: Infotv.), valamint a vonatkozó nemzetközi európai uniós és egyéb hazai jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően, a személyhez fűződő jogok, különösen az információs önrendelkezési jog tiszteletben tartásával, az Infotv. 4. § (1)-(2) bekezdése alapján célhoz kötötten, kizárólag az álláspályázatok betöltése érdekében, ügyviteli célból kezeli és tartja nyilván.
Fentiek alapján a kiválasztásra nem kerülő jelentkezők személyes adatait - hozzájárulásuk esetén – kizárólag az álláspályázat tárgyát képező munkakör betöltésétől számított 1 évig tárolja az Igazgatóság. Az álláspályázatot benyújtónak az álláspályázat részeként benyújtandó nyilatkozaton szükséges jelezni azt, hogy az 1 év időtartamú tároláshoz, őrzéshez, szükség szerinti kezeléséhez hozzájárul-e, vagy kéri adatainak törlését. Abban az esetben, amennyiben a pályázatot benyújtó nem járul hozzá az 1 év időtartamú adatkezeléshez, az adatok automatikusan, az álláspályázatok értékelését és a pályázók értesítését követően törlésre kerülnek.
A pályázati anyagként beküldött eredeti dokumentumok a jelentkező által megadott elérhetőségre visszaküldésre kerülnek.
Munkavégzés helye
Miskolc