Az Észak-magyarországi Vízügyi Igazgatóság (ÉMVIZIG)

az energiaügyi miniszter irányítása alatt álló vízügyi igazgatási szerv, működési területe Borsod-Abaúj-Zemplén és Heves vármegye teljes területe mellett Szabolcs- Szatmár- Bereg vármegye, Jász- Nagykun- Szolnok és Nógrád vármegye egy részére terjed ki, központja Miskolcon van.

Az Igazgatóság ellátja működési területén az ár- és belvízvédelmi, vízkárelhárítási, vízminőségi kárelhárítási feladatokat, valamint végzi a vagyonkezelésében lévő vízilétesítmények fenntartását, üzemeltetését és fejlesztését, a vagyonkezelésében lévő állami tulajdonú vízfolyások, holtágak és természetes állóvizek szabályozását, mederfenntartását, partvédelmét.

 

Informatikai Osztályára

pályázatot hirdet

hírközlési ügyintéző/referens

munkakör betöltésére.

 

Feladatok:

  • Az Igazgatóság feladatainak hírközlési rendszerekkel kapcsolatos támogatása.
  • A távközlési rendszerek:
  • Nortel, Avaya telefonközpontok és a hozzá kapcsolódó vonalak, berendezések,
  • Nemzeti Távközlési Gerinchálózat (NTG) vonalai és végberendezései,
  • mikrohullámú összeköttetések és a hozzátartozó végberendezések,
  • URH rendszer eszközei,
  • Egységes Digitális Rádiótávközlő (EDR) rendszerhez tartozó berendezések karbantartási, üzemeltetési feladatainak koordinálása, ügyintézése.
  • Rádióengedélyekkel kapcsolatos ügyintézés.
  • Mobil- és vezetékes telefonokkal kapcsolatos üzemeltetés, kapcsolattartás a vezetékes és vezeték nélküli távközlési szolgáltatókkal, szerződések, megrendelések előkészítése.
  • Telefon alközponti tarifikáció.
  • HelpDesk tevékenység ellátása a felhasználók felé, hibaelhárítás.

Amit kérünk:

  • hírközléssel kapcsolatos végzettség, vagy informatikai végzettség és az említett távközlési rendszerek ismerete (felsőfokú végzettség előnyt jelent),
  • hírközlési (digitális és analóg) hálózatok ismerete,
  • informatikai hálózati ismeretek,
  • felhasználói szintű MS Office ismeret,
  • cselekvőképesség, büntetlen előélet (jogviszony létesítés elengedhetetlen feltétele az erkölcsi bizonyítvány).

A feladat ellátásához szükséges személyes kompetenciák:

  • nagyfokú pontosság, precizitás,
  • jó kommunikációs készség,
  • jó problémamegoldó képesség, talpraesettség,
  • önálló, felelősségteljes munkavégzés.

Előny:

  • hírközlési eszközök hardverszintű ismerete, karbantartásban való jártasság,
  • hálózat szerelési ismeretek,
  • telefon alközpont (Nortel, Avaya) és készülékek programozási ismerete,
  • Caspro telefon tarifikációs rendszer ismerete,
  • B kategóriájú jogosítvány,
  • angol nyelvtudás,
  • hasonló munkaterületen szerzett szakmai tapasztalat.

Amit ajánlunk:

  • stabil, kiszámítható, családbarát munkakörnyezet,
  • határozatlan idejű közalkalmazotti kinevezés,
  • szakmai fejlődés lehetősége,
  • a 391/2017. (XII.13.) Kormányrendelet módosításáról szóló 683/2021. (XII.6.) Kormányrendelet 1. sz. melléklete által meghatározott illetmény és előmenetel.

Munkavégzés helye:

Észak-Magyarországi Vízügyi Igazgatóság (Miskolc, Vörösmarty utca 77.)

A pályázat tartalmazza:

  • motivációs levél,
  • szakmai önéletrajz,
  • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázatában szereplő személyes adatok ÉMVIZIG általi kezeléséhez hozzájárul,
  • esetleges referenciák.

A pályázattal kapcsolatos egyéb tudnivalók:

A pályázatot 2024. december 20. napjáig beérkezően lehet megküldeni postai úton vagy elektronikusan a következő címre:

Észak-magyarországi Vízügyi Igazgatóság

Igazgatási és Jogi Osztály

3530 Miskolc, Vörösmarty u. 77. 

A beküldött pályázati anyagon kérjük feltüntetni a „hírközlési ügyintéző/referens” jeligét.

A munkakör azonnal betölthető.

Felvilágosítás kérhető:

Tel.(46) 516-600

A pályázatok elbírálására 2025. január 10. napjáig kerül sor.

Az Észak-magyarországi Vízügyi Igazgatóság az álláspályázatot benyújtók személyes adatait az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (továbbiakban: Infotv.), valamint a vonatkozó nemzetközi európai uniós és egyéb hazai jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően, a személyhez fűződő jogok, különösen az információs önrendelkezési jog tiszteletben tartásával, az Infotv. 4. § (1)-(2) bekezdése alapján célhoz kötötten, kizárólag az álláspályázatok betöltése érdekében, ügyviteli célból kezeli és tartja nyilván.

Fentiek alapján a kiválasztásra nem kerülő jelentkezők személyes adatait - hozzájárulásuk esetén – kizárólag az álláspályázat tárgyát képező munkakör betöltésétől számított 1 évig tárolja az Igazgatóság. Az álláspályázatot benyújtónak az álláspályázat részeként benyújtandó nyilatkozaton szükséges jelezni azt, hogy az 1 év időtartamú tároláshoz, őrzéshez, szükség szerinti kezeléséhez hozzájárul-e, vagy kéri adatainak törlését. Abban az esetben, amennyiben a pályázatot benyújtó nem járul hozzá az 1 év időtartamú adatkezeléshez, az adatok automatikusan, az álláspályázatok értékelését és a pályázók értesítését követően törlésre kerülnek.

A pályázati anyagként beküldött eredeti dokumentumok a jelentkező által megadott elérhetőségre visszaküldésre kerülnek.

Munkavégzés helye

Miskolc

Jelentkezem az állásra ›