Humán Centrum cégcsoport országos szinten HR szolgáltatásokkal segíti partnerei létszámgazdálkodását, mely magában foglalja a toborzás, kiválasztás, munkaügyi és bérügyviteli feladatok ellátását is.

HR asszisztens

Feladatok

  • Pozíciók meghirdetése állásportálokon keresztül 
  • Kapcsolattartás a jelöltekkel (visszaigazoló, türelemkérő, elutasító, stb. e-mail küldése)
  • Telefonos előszűrés
  • Interjúk szervezése, megtartása partneri telephelyen
  • Kiválasztáshoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
  • Folyamatos kapcsolattartás a jelentkezőkkel és megbízókkal
  • Be- és kiléptetéssel kapcsolatos teendők elvégzése
  • Bérszámfejtés és bérügyintézés előkészítése, óranyilvántartások feltöltése
  • Statisztikák készítése

Elvárások

  • Jó szervezőkészség
  • MS Office ismerete
  • 3-5 év szakmai tapasztalat
  • Nyugdíjasok jelentkezését is tudjuk fogadni
  • Minimum középfokú végzettség

Munkaidő

  • Teljes munkaidős lehetőség (heti 40 órás munkavégzés)

Amit kínálunk

  • Határozatlan idejű szerződés
  • Előrelépési lehetőség
  • Bejárási támogatás
  • Bónuszok

Előnyök

  • Hasonló területen szerzett tapasztalat

Munkavégzés helye

Hatvan

Jelentkezem az állásra ›