A hirdetés már lejárt!
Feladatok:
- A havi zárási folyamat irányítása, munkaidő-adatok karbantartása, bérszámfejtés támogatása
- A dolgozói bér és nem bér jellegű juttatások szervezése, számítása
- A HR információs rendszer (Nexon4) helyi szakértőjeként a munkavállalók adatainak karbantartása,támogatás nyújtása a társterületeknek
- HR-rel kapcsolatos dokumentációk, szabályzatok és riportok készítése
- A munkavállalói életciklus folyamatainak irányítása és adminisztrálása, úgy mint belépési és kilépési folyamatok, belső változások
- Munkaerőfelvétel folyamatának gondozása a létszámigény felmerülésétől a felvételig, jelöltkezelő rendszer adminisztrációja
- Részvétel a munkáltató márkaépítési és megtartási tevékenységében
- A munkavállalók és vezetők támogatása HR-t érintő kérdésekben
Debreceni partnerünk számára keresünk HR generalista kollégát.
Elvárások
- Felsőfokú közgazdasági végzettség
- Munkajogi ismeretek
- 2-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- Magabiztos angol nyelvtudás
- MS Office (Excel, Word, PowerPoint) magas szintű ismerete, Nexon rendszerben szerzett tapasztalat előnyt jelent
Személyiség
- Csapatjátékos hozzáállás
- Megbízhatóság, segítőkészség
- Kiváló kommunikációs és interperszonális képességek
- Kiemelkedő adminisztrációs képesség, precíz munkavégzés
- Versenyképes fizetés és széleskörű juttatások
- Részvétel nemzetközi projektekben
- Folyamatos szakmai fejlődést biztosító, sikeres és gyorsan növekvő vállalat
- Cafeteria
- hűségi bónusz
- bejárási támogatás
- szellemi bónusz (10%)
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Debrecen