A hirdetés már lejárt!

Feladatok:

  • A havi zárási folyamat irányítása, munkaidő-adatok karbantartása, bérszámfejtés támogatása
  • A dolgozói bér és nem bér jellegű juttatások szervezése, számítása
  • A HR információs rendszer (Nexon4) helyi szakértőjeként a munkavállalók adatainak karbantartása,támogatás nyújtása a társterületeknek
  • HR-rel kapcsolatos dokumentációk, szabályzatok és riportok készítése
  • A munkavállalói életciklus folyamatainak irányítása és adminisztrálása, úgy mint belépési és kilépési folyamatok, belső változások
  • Munkaerőfelvétel folyamatának gondozása a létszámigény felmerülésétől a felvételig, jelöltkezelő rendszer adminisztrációja
  • Részvétel a munkáltató márkaépítési és megtartási tevékenységében
  • A munkavállalók és vezetők támogatása HR-t érintő kérdésekben

 

Debreceni partnerünk számára keresünk HR generalista kollégát.

Elvárások

  • Felsőfokú közgazdasági végzettség
  • Munkajogi ismeretek
  • 2-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • MS Office (Excel, Word, PowerPoint) magas szintű ismerete, Nexon rendszerben szerzett tapasztalat előnyt jelent

 

Személyiség

  • Csapatjátékos hozzáállás
  • Megbízhatóság, segítőkészség
  • Kiváló kommunikációs és interperszonális képességek
  • Kiemelkedő adminisztrációs képesség, precíz munkavégzés

 

  • Versenyképes fizetés és széleskörű juttatások
  • Részvétel nemzetközi projektekben
  • Folyamatos szakmai fejlődést biztosító, sikeres és gyorsan növekvő vállalat
  • Cafeteria 
  • hűségi bónusz
  • bejárási támogatás
  • szellemi bónusz (10%)

Munkavégzés helye:

Debrecen

Munkavégzés helye

Debrecen