A hirdetés már lejárt!
A budapesti központtal működő, magyar többségi tulajdonosi hátterű 4iG Nyrt. Magyarország és a nyugat-balkáni régió távközlési- és informatikai piacának meghatározó cégcsoportja, a tudásalapú, digitális gazdaság egyik vezető vállalata.
Feladatok:
- HR Business Partner munkájának adminisztratív jellegű támogatása
- HR területhez kapcsolódó riportok és kimutatások készítése (Excel, PPT)
- Szerződések iktatása és személyi anyagok napra készen tartása
- Tréning igények felmérésében való közreműködés
- Képzések, workshop-ok szervezésével összefüggő adminisztráció
- Kapcsolattartás a társosztályokkal és a munkavállalókkal
- HR projektekben való részvétel
- Egyéb ad-hoc jellegű feladatok ellátása
Elvárások:
- Folyamatban lévő gazdasági / HR / pszichológia szakon folytatott felsőfokú tanulmányok (főiskola vagy egyetem)
- Aktív, nappali tagozatos hallgatói jogviszony még minimum 1 évig
- MS Office ismerete (Excel és Power Point fókusz)
- Adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat
Munkaidő
- Hétköznaponként minimum heti 20 óra vállalása
- Órarendhez igazított beosztás
Amit kínálunk
- Bruttó 2030 Ft/óra
- Szakmai gyakorlat leigazolása
- Home Office, rugalmas munkavégzés órarendhez igazítva
- Jó hangulatú, összetartó, támogató csapat
- Korszerű nagyvállalati technológiai környezet
- Szakmai gyakorlat leigazolása
- Teljes HR folyamatokba való betekintés
- Vállalati csapatépítő programok
Előnyök:
- HR terület iránti érdeklődés
- Hasonló területen szerzett tapasztalat
- Angol nyelvtudás
- HR terület iránti érdeklődés
- Hasonló területen szerzett tapasztalat
- Angol nyelvtudás
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest