Feladatok:
- A beérkező feladatok és ticketek feldolgozásának és továbbításának támogatása
- Elektronikus dokumentumok kezelése (átnevezés, áthelyezés) az OpenText mappastruktúra előírásai szerint
- Munkavállalói referenciaigazolások és egyéb hivatalos dokumentumok előkészítése
- Igazolások kiállítása beérkező kérelmek alapján
- Postázási és nyomtatási feladatok ellátása
- Adat- és dokumentumkeresések végzése a HR rendszerekben és eszközökben
- Tömeges e-mailek kiküldésének támogatása
- Logisztikai segítségnyújtás események lebonyolításához (pl. helyszín előkészítése)
- Standard riportok készítése előre meghatározott sablonok alapján
- Toborzási folyamatok adminisztratív támogatása (CV-k előszűrése, interjúszervezés, értesítések kiküldése)
- Tájékoztató anyagok és flyerek készítése meglévő sablonok alapján
- Részvétel ad hoc HR operatív feladatok ellátásában
Elvárások:
- Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony HR/gazdaság területén
- Magabiztos angol és német nyelvtudás
- MS Office programok haladó szintű ismerete (Excel főként)
- Empatikus kommunikációs készség, strukturált, önálló munkavégzéssel és pragmatikus hozzáállással párosítva
- Analitikus gondolkodás, problémamegoldó és eredményorientált szemlélet.
- Motivált, kezdeményezőkész és elkötelezett hozzáállás a folyamatos fejlődés iránt
Előnyök:
- Személyügyi/humánerőforrás-kezelő rendszer használatában szerzett tapasztalat
Ajánlatunk:
- Bruttó 2400 Ft/óra
- Szakmai gyakorlat leigazolása
- Hosszú távú diákmunka-lehetőség
- Betanulás után home office lehetőség
- Személyügyi/humánerőforrás-kezelő rendszer használatában szerzett tapasztalat
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest