

Feladatok:
- középfokú végzettség
- munkaügyi/személyügyi szakképzettség vagy 3 év szakmai tapasztalat
- MS Office programok felhasználó szintű ismerete (mely a felvételi folyamat során tesztelésre kerül)
Elvárások:
Előnyök:
- humánügyi, humánadminisztrációs feladatok végrehajtásában való közreműködés
- munkavállalók humánügyi dokumentumainak kezelése
- időadat- és törzsadatkezelés
Ajánlatunk:
- jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
- csapatmunkára és önálló munkavégzésre való alkalmasság
- egyedi konfliktushelyzetek kezelése
Munkavégzés helye:
- BKV Zrt. Kelenföldi Divízió, 1113 Budapest, Hamzsabégi út 55-57. vagy
- BKV Zrt. Óbudai Divízió, 1037 Budapest, Pomázi út 15.
Munkavégzés helye
Budapest