BKV Zrt. Jogi és Humánpolitikai Igazgatóság Központi Munkaügyi Adminisztrációs Osztálya HUMÁNÜGYI ELŐADÓ munkakörbe felvételt hirdet (határozott idejű szerződéssel)

Feladatok:

A munkavállaló feladatai:
  • jogviszony létesítésével, megszűnésével kapcsolatos humánadminisztrációs feladatok ellátása,
  • munkáltatói és egyéb igazolások kiállítása,
  • munkavállalói nyilatkozatok kezelése,
  • tartós távolléten lévő munkavállalók (GYED, GYES, CSED, szülési szabadság, tartós betegállomány, FNSZ) ügyeinek intézése, távollét jogcímek rögzítése az SAP HR rendszerében,
  • az előírt bejelentési kötelezettségekkel összefüggő adatszolgáltatási feladatok ellátása.

Elvárások:

A munkakör betöltésének feltételei:
  • középfokú végzettség
  • munkaügyi vagy személyügyi szakképzettség
  • MS Office programok ismerete
Leendő munkatársunktól megkívánt képességek, készségek:
  • precíz, lelkiismeretes munkavégzés, szakmaszeretet,
  • hatékony kommunikációs és problémamegoldó készség,
  • logikus gondolkodás,
  • csapatmunkára és önálló munkavégzésre való alkalmasság, megbízható személyiség,
  • a vonatkozó jogszabályok naprakész ismerete (Mt., Sztv., Szja, T1041)

Előnyök:

Előnyt jelent:
  • SAP HR moduljának ismerete
  • Humán területen szerzett 3 éves szakmai gyakorlat

Ajánlatunk:

  • ingyenes utazás a BKV Zrt. járatain a házastárs, valamint az egy háztartásban élő minden iskolás gyermek részére
  • vállalati országbérlet a munkavállalónknak 1250 Ft-os adminisztrációs díj ellenében a helyközi közlekedésben a VOLÁNBUSZ Zrt., a MÁV-START Zrt. a GySEV Zrt. kijelölt járataira, valamint a MÁV-HÉV Zrt. járataira
  • üdülési lehetőség
  • cafeteria juttatás

Munkavégzés helye:

Budapest VII. kerület Akácfa utca 15.

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›