Fejér Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara (FMKIK)

munkatársat keres

Információszolgálatos, ügyfélkapcsolati asszisztens

munkakörbe teljes munkaidős foglalkoztatás mellett.

A munkakör azonnali kezdéssel is betölthető.

(a hirdetmény megjelenésének időpontja 2024. szeptember 25. (szerda), a hirdetmény a www.fmkik.hu honlapon kerül megjelentetésre.

 

A munkáltató fenntartja a jogot, hogy alkalmas pályázó személy esetén, a határidő lejárta előtt is munkaviszonyt létesítsen. Az FMKIK a Munka Törvénykönyv hatálya alá tartozó munkáltató.

 

Az FMKIK Információszolgálatos, ügyfélkapcsolati asszisztens munkakörbe munkatársat keres.

Fő feladatok:

  • a Kamara (Gazdaság Háza) központi információszolgálatának ellátása;
  • ügyfélfogadás, ügyféltájékoztatás személyesen, telefonon, e-mailen;
  • bejövő ügyfélhívások, e-mailek hatékony kezelése, ügyfélkérdések továbbítása a szakreferensek felé;iktatási, levelezési és postázással kapcsolatos feladatok ellátása;
  • kamarai rendezvényekről tájékoztatás;
  • a Kamara szolgáltatásairól alapinformációk biztosítása és ezekkel kapcsolatos nyomtatványok, dokumentumok kezelése;
  • a regionálisan működő békéltető testülethez érkező telefonhívások és személyes ügyfelek békéltetős ügyintézőkhöz irányítása;
  • a Gazdaság Házában elhelyezett ügyféltájékoztatók, információs pultok folyamatos gondozása;
  • egyéb adminisztrációs feladatok ellátása;
  • együttműködés a Kamara különböző szakterületi munkatársaival.

Elvárás:

  • kiváló kommunikációs készség
  • felhasználói szintű számítógépes ismeret
  • középfokú végzettség

További elvárás:

  • vállalkozói alapismeretek
  • Gazdasági kamarákról szóló törvény ismerete (1999. évi CXXI. törvény A gazdasági kamarákról)
  • kiemelkedő együttműködés, eredményorientáltság, kommunikációs attitűd, konfliktuskezelés, precizitás, szociális fogékonyság

Előnyt jelent:

  • felsőfokú végzettség (ha a diploma megszerzése folyamatban van, akkor is pályázható a munkakör)
  • középfokú angol nyelvtudás

Olyan pályázók jelentkezését várjuk, akik szeretik a felelősséggel járó kihívásokat, önállóak, személyes minőséget adva képesek csapattagként dolgozni egy szakmailag igényes, stabil egzisztenciát biztosító szervezetben.

A munkakörhöz kapcsolódó pályázati anyagban az alábbi dokumentumok megküldését kérjük:

1. Motivációs levél

2. Fényképpel ellátott önéletrajz és bizonyítvány másolatok

3. Adatkezelési nyilatkozat, melyben hozzájárul személyes adatai kezeléséhez

Az elektronikusan csatolt pályázati dokumentáció, bizonyítványok, illetve adatkezelési hozzájárulás anyagának eredetben történő bemutatására a szóbeli meghallgatás alkalmával igényt tartunk.

Az álláspályázatokat a fentebb felsorolt dokumentumokkal együtt kizárólag elektronikus úton, az [email protected] e-mail címre kérjük beküldeni, a tárgyban feltüntetve a pályázott munkakör megnevezését: Információszolgálatos, ügyfélkapcsolati asszisztens.

A pályázat részeként beküldendő valamely dokumentum benyújtásának elmaradása esetén a pályázat érvénytelen. Elkésett pályázat nem fogadható be.

Beadás határideje folyamatos, de legkésőbb 2024. október 25. (péntek) 14.00 óráig.

Beadás módja: elektronikusan

Csak a munkakör betöltéshez előírt, teljeskörűen benyújtott pályázatok kerülnek értékelésre. Kérjük a tisztelt pályázókat, hogy a fentebb felsorolt, kötelezően benyújtandó négy dokumentumot aláírva szíveskedjenek e-mail címünkre eljuttatni. Az álláshirdetésre beadott pályázati dokumentációt nem áll módunkban visszaszolgáltatni. A munkáltatónak jogában áll a hirdetést ismételten megjelentetni.

Kérjük, hogy a pályázók az alábbi nyilatkozat kitöltésével járuljanak hozzá személyes adataik kezeléséhez:

„Alulírott ………….. pályázó aláírásommal hozzájárulok, hogy a Fejér Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara a személyes adataimat tartalmazó teljes pályázati anyagot megismerje, illetve azt az álláspályázat elbírálásának céljára felhasználja. Jelen adatkezelési hozzájárulás visszavonásig érvényes.

Keltezés: …….; ……………… aláírás”

Munkavégzés helye

Székesfehérvár

Jelentkezem az állásra ›