Fejér Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara (FMKIK)
munkatársat keres
Információszolgálatos, ügyfélkapcsolati asszisztens
munkakörbe teljes munkaidős foglalkoztatás mellett.
A munkakör azonnali kezdéssel is betölthető.
(a hirdetmény megjelenésének időpontja 2024. szeptember 25. (szerda), a hirdetmény a www.fmkik.hu honlapon kerül megjelentetésre.
A munkáltató fenntartja a jogot, hogy alkalmas pályázó személy esetén, a határidő lejárta előtt is munkaviszonyt létesítsen. Az FMKIK a Munka Törvénykönyv hatálya alá tartozó munkáltató.
Az FMKIK Információszolgálatos, ügyfélkapcsolati asszisztens munkakörbe munkatársat keres.
Fő feladatok:
- a Kamara (Gazdaság Háza) központi információszolgálatának ellátása;
- ügyfélfogadás, ügyféltájékoztatás személyesen, telefonon, e-mailen;
- bejövő ügyfélhívások, e-mailek hatékony kezelése, ügyfélkérdések továbbítása a szakreferensek felé;iktatási, levelezési és postázással kapcsolatos feladatok ellátása;
- kamarai rendezvényekről tájékoztatás;
- a Kamara szolgáltatásairól alapinformációk biztosítása és ezekkel kapcsolatos nyomtatványok, dokumentumok kezelése;
- a regionálisan működő békéltető testülethez érkező telefonhívások és személyes ügyfelek békéltetős ügyintézőkhöz irányítása;
- a Gazdaság Házában elhelyezett ügyféltájékoztatók, információs pultok folyamatos gondozása;
- egyéb adminisztrációs feladatok ellátása;
- együttműködés a Kamara különböző szakterületi munkatársaival.
Elvárás:
- kiváló kommunikációs készség
- felhasználói szintű számítógépes ismeret
- középfokú végzettség
További elvárás:
- vállalkozói alapismeretek
- Gazdasági kamarákról szóló törvény ismerete (1999. évi CXXI. törvény A gazdasági kamarákról)
- kiemelkedő együttműködés, eredményorientáltság, kommunikációs attitűd, konfliktuskezelés, precizitás, szociális fogékonyság
Előnyt jelent:
- felsőfokú végzettség (ha a diploma megszerzése folyamatban van, akkor is pályázható a munkakör)
- középfokú angol nyelvtudás
Olyan pályázók jelentkezését várjuk, akik szeretik a felelősséggel járó kihívásokat, önállóak, személyes minőséget adva képesek csapattagként dolgozni egy szakmailag igényes, stabil egzisztenciát biztosító szervezetben.
A munkakörhöz kapcsolódó pályázati anyagban az alábbi dokumentumok megküldését kérjük:
1. Motivációs levél
2. Fényképpel ellátott önéletrajz és bizonyítvány másolatok
3. Adatkezelési nyilatkozat, melyben hozzájárul személyes adatai kezeléséhez
Az elektronikusan csatolt pályázati dokumentáció, bizonyítványok, illetve adatkezelési hozzájárulás anyagának eredetben történő bemutatására a szóbeli meghallgatás alkalmával igényt tartunk.
Az álláspályázatokat a fentebb felsorolt dokumentumokkal együtt kizárólag elektronikus úton, az [email protected] e-mail címre kérjük beküldeni, a tárgyban feltüntetve a pályázott munkakör megnevezését: Információszolgálatos, ügyfélkapcsolati asszisztens.
A pályázat részeként beküldendő valamely dokumentum benyújtásának elmaradása esetén a pályázat érvénytelen. Elkésett pályázat nem fogadható be.
Beadás határideje folyamatos, de legkésőbb 2024. október 25. (péntek) 14.00 óráig.
Beadás módja: elektronikusan
Csak a munkakör betöltéshez előírt, teljeskörűen benyújtott pályázatok kerülnek értékelésre. Kérjük a tisztelt pályázókat, hogy a fentebb felsorolt, kötelezően benyújtandó négy dokumentumot aláírva szíveskedjenek e-mail címünkre eljuttatni. Az álláshirdetésre beadott pályázati dokumentációt nem áll módunkban visszaszolgáltatni. A munkáltatónak jogában áll a hirdetést ismételten megjelentetni.
Kérjük, hogy a pályázók az alábbi nyilatkozat kitöltésével járuljanak hozzá személyes adataik kezeléséhez:
„Alulírott ………….. pályázó aláírásommal hozzájárulok, hogy a Fejér Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara a személyes adataimat tartalmazó teljes pályázati anyagot megismerje, illetve azt az álláspályázat elbírálásának céljára felhasználja. Jelen adatkezelési hozzájárulás visszavonásig érvényes.
Keltezés: …….; ……………… aláírás”
Munkavégzés helye
Székesfehérvár