Feladatok:

  • Beérkező megkeresések fogadása, ellenőrzése, megoldása vagy eszkalálása, a probléma adminisztrálása, ticketing rendszerbe, SLA idő betartása
  • Beérkező problémák egyeztetése társosztályokkal
  • Hardver- és szoftvertámogatás
  • Új eszközök konfigurálása és kiadása a felhasználók részére
  • Informatikai probléma estén felhasználok támogatása
  • Rendszeres informatikai ügyelet biztosítása
  • MS Windows operációs rendszer és okostelefonok átfogó ismerete

Elvárások:

  • Erős problémamegoldó készséggel rendelkezel
  • Csoportos munkában való részvétel nem okoz problémát ugyanakkor önállóan is jól helytállsz
  • Feladataid jól priorizálod és megfelelően ütemezed
  • Jó a kommunikációs készséged
  • Türlmes vagy

Előnyök:

  • Szakirányú végzetség
  • Angol nyelv alapfokú ismerete
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Ajánlatunk:

  • Stabil, megbízható magyar munkahely vagyunk
  • Szerethető és családbarát vállalat vagyunk, családbarát támogatásokkal
  • Kollégáink segítőkészek – egy közösséget alkotunk
  • Kidolgozott betanulási programmal várunk, ahol megismerheted a rendszereinket és folyamatainkat
  • Széleskörű cafeteria elemek közül választhatsz havi juttatási csomagunkban
  • Dolgozói kedvezményt és egyéb dolgozói juttatásokat kaphatsz
  • Változatos, kihívásokkal teli feladatok várnak
  • Személyes és szakmai fejlődési lehetőséget biztosítunk (pl.:Talent program)
  • Ingyenes jogi, pénzügyi és egészségügyi tanácsadási programunkkal is támogatunk Téged és a családod (Employee Assisstance Program)
  • Rugalmas munkavégzésünk, lesz lehetőséged home office-ban is dolgozni

Munkavégzés helye:

Központ

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›