Feladatok:
- Beérkező megkeresések fogadása, ellenőrzése, megoldása vagy eszkalálása, a probléma adminisztrálása, ticketing rendszerbe, SLA idő betartása
- Beérkező problémák egyeztetése társosztályokkal
- Hardver- és szoftvertámogatás
- Új eszközök konfigurálása és kiadása a felhasználók részére
- Informatikai probléma estén felhasználok támogatása
- Rendszeres informatikai ügyelet biztosítása
- MS Windows operációs rendszer és okostelefonok átfogó ismerete
Elvárások:
- Erős problémamegoldó készséggel rendelkezel
- Csoportos munkában való részvétel nem okoz problémát ugyanakkor önállóan is jól helytállsz
- Feladataid jól priorizálod és megfelelően ütemezed
- Jó a kommunikációs készséged
- Türlmes vagy
Előnyök:
- Szakirányú végzetség
- Angol nyelv alapfokú ismerete
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Ajánlatunk:
- Stabil, megbízható magyar munkahely vagyunk
- Szerethető és családbarát vállalat vagyunk, családbarát támogatásokkal
- Kollégáink segítőkészek – egy közösséget alkotunk
- Kidolgozott betanulási programmal várunk, ahol megismerheted a rendszereinket és folyamatainkat
- Széleskörű cafeteria elemek közül választhatsz havi juttatási csomagunkban
- Dolgozói kedvezményt és egyéb dolgozói juttatásokat kaphatsz
- Változatos, kihívásokkal teli feladatok várnak
- Személyes és szakmai fejlődési lehetőséget biztosítunk (pl.:Talent program)
- Ingyenes jogi, pénzügyi és egészségügyi tanácsadási programunkkal is támogatunk Téged és a családod (Employee Assisstance Program)
- Rugalmas munkavégzésünk, lesz lehetőséged home office-ban is dolgozni
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest