Feladatok:
Dinamikusan növekvő partner vállalatunk megbízható, szervezett és proaktív kollégát keres, aki felelős lesz a céges buszok szervezéséért, a munkaruha-beszerzésért, a céges mobil- és autóflotta kezeléséért, valamint az étkeztetési szolgáltatások koordinálásáért.
A munkavállalók szállításának szervezése céges buszokkal, menetrendek egyeztetése és optimalizálása
Munkaruha igények felmérése, beszerzések lebonyolítása, készletek kezelése
Céges mobiltelefon- és autóflotta kezelése, nyilvántartások vezetése, karbantartási feladatok koordinálása
Étkeztetés megszervezése, kapcsolatot tartása az étkeztetési szolgáltatókkal
Folyamatos kapcsolattartás a beszállítókkal és szolgáltatókkal
Adminisztratív feladatok ellátása a HR osztály támogatására
Felsőfokú - egyetemi - végzettség
Fent felsorolt valamennyi területen szerzett előzetes tapasztalat
HR vagy adminisztratív területen szerzett tapasztalat előny
Kiváló szervezési és kommunikációs készségek
Proaktív és önálló munkavégzés
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office)
B kategóriás jogosítvány előny
Stabil, hosszútávú munkalehetőség egy fejlődő cégnél
Versenyképes fizetés és juttatási csomag
Támogató, együttműködő csapat
Változatos és kihívást jelentő feladatok
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Debrecen