Iratkezelési és digitalizációs munkatárs

Feladatok:

Főbb feladatok:
  • A vállalathoz érkező papír alapú küldemények átvétele, érkeztetése és digitalizálása vagy átvétele a digitalizációt végző társszervezettől.
  • Iratok, ügyiratok szétosztása.
  • A papír alapú és az elektronikus iratok teljes körű kezelése vezetői utasítás alapján (szkennelés, hitelesítés, csatolás, továbbítás, stb.) az iratkezelő rendszerben.
  • Részvétel annak biztosításában, hogy az iratok és kapcsolódó mellékleteik azonosítható formában ellenőrizhetőek és visszakereshetőek legyenek.
  • Ügyiratok eseti érkeztetése, iktatása, határidőbe helyezése vagy zárása.
  • Iratkezeléshez és ügyviteli egyéb feladatokhoz kapcsolódó támogatói feladatok ellátása (pl. a papír alapú és elektronikus iratok Átmeneti Irattárban történő kezelése és részvétel a a Központi Irattári átadásban.)
  • Részvétel iratselejtezésekben.
  • A kapcsolódó MOHU szervezeteinek valamint a külsős partnereknek támogatása.
Közreműködik a rendszeres és eseti adatszolgáltatások elkészítésében és támogatja az esetleges Magyar Nemzeti Levéltárnak történő iratadásokat.

Elvárások:

Téged keresünk, ha:
  • 0-2 év szakmai tapasztalattal rendelkezel
  • ügyviteli/irattári vagy küldeménykezelői területen szerzett tapasztalat/képesítés előnyt jelent
  • felsőfokú végzettség előnyt jelent
  • önálló munkavégzés és lényeglátó, strukturált gondolkodás jellemez
  • az IT rendszereket legalább felhasználói szinten ismered (pl.: MS Office), dokumentumkezelő/ügyviteli/irattári rendszerek ismerete előnyt jelent
  • az angol nyelvtudás előnyt jelent

Előnyök:

Amit kínálni tudunk:
  • Érdekes, komplex feladat, ahol valóban értéket teremthetsz
  • Versenyképes juttatási csomag
Inspiráló munkakörnyezet

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›