Feladatok:
- A vállalathoz érkező papír alapú küldemények átvétele, érkeztetése és digitalizálása vagy átvétele a digitalizációt végző társszervezettől.
- Iratok, ügyiratok szétosztása.
- A papír alapú és az elektronikus iratok teljes körű kezelése vezetői utasítás alapján (szkennelés, hitelesítés, csatolás, továbbítás, stb.) az iratkezelő rendszerben.
- Részvétel annak biztosításában, hogy az iratok és kapcsolódó mellékleteik azonosítható formában ellenőrizhetőek és visszakereshetőek legyenek.
- Ügyiratok eseti érkeztetése, iktatása, határidőbe helyezése vagy zárása.
- Iratkezeléshez és ügyviteli egyéb feladatokhoz kapcsolódó támogatói feladatok ellátása (pl. a papír alapú és elektronikus iratok Átmeneti Irattárban történő kezelése és részvétel a a Központi Irattári átadásban.)
- Részvétel iratselejtezésekben.
- A kapcsolódó MOHU szervezeteinek valamint a külsős partnereknek támogatása.
Elvárások:
- 0-2 év szakmai tapasztalattal rendelkezel
- ügyviteli/irattári vagy küldeménykezelői területen szerzett tapasztalat/képesítés előnyt jelent
- felsőfokú végzettség előnyt jelent
- önálló munkavégzés és lényeglátó, strukturált gondolkodás jellemez
- az IT rendszereket legalább felhasználói szinten ismered (pl.: MS Office), dokumentumkezelő/ügyviteli/irattári rendszerek ismerete előnyt jelent
- az angol nyelvtudás előnyt jelent
Előnyök:
- Érdekes, komplex feladat, ahol valóban értéket teremthetsz
- Versenyképes juttatási csomag
Munkavégzés helye
Budapest