Feladatok:
- Meghatározza a rendszerrel kapcsolatos víziót és célokat, valamint fenntart egy naprakész fejlesztési tervet a jövőre vonatkozóan, összhangban az IT stratégiával.
- Feltérképezi, kialakítja és naprakészen tartja a rendszerben implementált folyamatokat. Méri a folyamatok teljesítményét és biztosítja a minőséget.
- Működteti a papír alapú és az elektronikus iratokat egységes struktúrában kezelő hálózati rendszerben működő, akkreditált iratkezelő rendszert és biztosítja a használatát.
- Figyelemmel kíséri a jogi környezet változását, hogy meghatározza azokat az igényeket amelyek a rendszerfejlesztés alapjaként szolgálnak. Folyamatosan egyeztet az egyéb érintett rendszerek felelőseivel.
- Kapcsolatot tart a külső beszállítókkal, támogatja és felügyeli a munkájukat, hogy biztosítsa a szállítást mind időben, mind minőségben.
- Szakmai támogatást nyújt a kapcsolódó MOHU szervezeteknek, valamint a külsős partnereknek, fenntartva az ügyfél elégedettséget és javaslatot tesz az ügyviteli szolgáltatás fejlesztésére a változó igények alapján.
- Részt vesz az éves pénzügyi tervezésben, inputokat szolgáltat a szükséges OPEX és CAPEX költések meghatározásához.
Elvárások:
- felsőfokú végzettséggel rendelkezel
- min. 5 év ügyfélszolgálati szakértői vagy csoportvezetői vagy projekt menedzsment tapasztalattal rendelkezel
- leadership tapasztalat előnyt jelent
- megfelelően kommunikálsz a hierarchia minden szintjén, gyors problémamegoldó képesség és agilitás jellemez
- ügyfélszolgálati rendszerek és szoftverek felhasználói szintű ismerete, SAP, SalesForce tapasztalat előnyt jelent
- középszintű angol nyelvtudással rendelkezel szóban és írásban
Ajánlatunk:
- Érdekes, komplex feladat, ahol valóban értéket teremthetsz
- Versenyképes juttatási csomag
- Inspiráló munkakörnyezet
Munkavégzés helye
Budapest