Országosan ismert lakossági és ipari klímaberendezéseket forgalmazó cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:
Feladatok:
Irodai adminisztráció, Bejövő, kimenő számlák kezelése, Analitikák készítése, Készletek nyilvántartásba vétele és követése, Nyilvántartások vezetése, adatok gyűjtése és azok rendszerbe foglalása
Elvárások:
1-2 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat, Magas szintű Word és Excel ismeret, Precíz, pontos és igényes munkavégzés
Előnyök:
Könyvelési vagy pénzügyi tapasztalat, Pénzügyi számviteli ügyintéző végzettség
Ajánlatunk:
Stabil tervezhető, anyagiakban támogatott, kiszámítható jövőkép, Szakmai kihívás, önmegvalósítás lehetősége, Folyamatos szakmai képzések, Kulturált, modern irodai környezet, Fiatal, lendületes csapatKönyvelési vagy pénzügyi tapasztalat, Pénzügyi számviteli ügyintéző végzettség
Munkavégzés helye:
Szarvas
Munkavégzés helye
Szarvas
Jelentkezem az állásra ›
Az oldalon történő látogatás során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat.