Országosan ismert lakossági és ipari klímaberendezéseket forgalmazó cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

Feladatok:

Irodai adminisztráció, Bejövő, kimenő számlák kezelése, Analitikák készítése, Készletek nyilvántartásba vétele és követése, Nyilvántartások vezetése, adatok gyűjtése és azok rendszerbe foglalása

Elvárások:

1-2 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat, Magas szintű Word és Excel ismeret, Precíz, pontos és igényes munkavégzés

Előnyök:

Könyvelési vagy pénzügyi tapasztalat, Pénzügyi számviteli ügyintéző végzettség

Ajánlatunk:

Stabil tervezhető, anyagiakban támogatott, kiszámítható jövőkép, Szakmai kihívás, önmegvalósítás lehetősége, Folyamatos szakmai képzések, Kulturált, modern irodai környezet, Fiatal, lendületes csapat
Könyvelési vagy pénzügyi tapasztalat, Pénzügyi számviteli ügyintéző végzettség

Munkavégzés helye:

Szarvas

Munkavégzés helye

Szarvas

Jelentkezem az állásra ›