A hazai, illetve a nemzetközi piacon is elismert, illatszer és háztartási vegyi áru kereskedelemmel foglalkozó cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:
Feladatok:
Vevői megrendelések fogadása és kezelése, Kapcsolattartás az ügyfelekkel, Vevői és szállítói számlák kiállítása, Áru érkeztetés irodai részének lebonyolítása (szállítólevél rögzítés, raktárral való egyeztetés, új cikkek törzsölése), Cash&carry vásárlók kiszolgálása, Banki felület kezelése, átutalások rögzítése, Házi pénztár kezelése, IBSystem vállalatirányítási rendszer kezelése, Általános adminisztráció, ügyintézés
Elvárások:
Dinamikus, gyors, pontos munkavégzés, Pozitív, proaktív, ügyfélbarát gondolkozás, Csapatszellem, Jó problémamegoldó készség, Minimum középfokú iskolai végzettség, MS Office magas szintű ismerete, 2-3 év tapasztalat hasonló munkaterületen, Legalább középfokú angol nyelvtudás
Előnyök:
Legalább középfokú egyéb nyelvtudás
Ajánlatunk:
Saját állományban történő alkalmazás, határozatlan idejű munkaszerződés, Teljes munkaidő, Családias légkör, jó hangulat, A vendégkörből fakadóan nemzetközi közeg, Kezdő fizetés: 379 000 Ft alapbér+ 27 000 Ft szépkártya, Jutalom féléves időszakonként: egy évben átlagosan 4 havi nettó fizetés a jutalom: 1 624 000 Ft, Egyéb juttatás: 315 000 Ft "nyári pénz", , A próbaidő 3 hónap amely időszak alatt szabadság nem megengedett és alapbér jár.Legalább középfokú egyéb nyelvtudás
Munkavégzés helye:
Budapest
Munkavégzés helye
Budapest
Jelentkezem az állásra ›
Az oldalon történő látogatás során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat.