![Humancentrum](/logo/humancentrum-17481.jpg)
![Humancentrum](/logo/humancentrum-17481.jpg)
Diversey Kft. több mint 100 éves múlttal rendelkezik a tisztítószerek és fertőtlenítőszerek gyártásában. Fontos számukra az erőforrás-felhasználás csökkentése ezzel csökkentve a vállalkozások környezeti hatását. Ezen felül alapos tudásuk és szakértelmük segítségével hozzájárulnak, hogy a vállalkozások megfeleljenek az egészségügyi és élelmiszerbiztonsági előírásoknak.
Irodai asszisztens
Feladatok
- Bejövő hívások kezelése, recepcióval kapcsolatos feladatok ellátása
- Rendelések és szállítmányok kezelése
- Irodai és adminisztrációs folyamatok menedzselése
- HR adminisztrációs feladatok ellátása
- Marketing és Sales osztály munkájának támogatása
- Ad hoc adminisztratív feladatok ellátása
Elvárások
- Középfokú angol nyelvtudás írásban és szóban is
- Minimum középfokú végzettség
- MS Office programok és Google környezet felhasználói ismerete
- Pályakezdők/tapasztalat nélküliek jelentkezését is várjuk
Munkaidő
- Hétfő és péntek között heti 40 órában
Amit kínálunk
- Kulturált irodai környezet
- Kelenföldről BKK-val megközelíthető helyszín (40-es busz)
- Határozatlan idejű munkaszerződés
Munkavégzés helye
Budaörs